|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Er du fornøyd med nivået på likestilling i din familie? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
92 | 63,01% |
Tja, vi er på riktig vei, men har enda et stykke å gå |
24 | 16,44% |
Nei |
19 | 13,01% |
Jeg er singel/ Dustepoll |
11 | 7,53% |
Deltakere: 146. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#2 |
lakenskrekk
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du fornøyd med nivået på likestilling i din familie?Jeg er. Jeg er ikke sikker på om min mann er like fornøyd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Er du fornøyd med nivået på likestilling i din familie?Ja, det er jeg. Jeg gjør det meste av husarbeidet, han gjør det meste av snekkerarbeid og bilgreier. På ukedagene lager som regel jeg maten, i helgene gjør som oftest han det. En fin ordning tilpasset våre ferdigheter.
![]() |
#4 |
Eklektisk
|
![]() Sv: Er du fornøyd med nivået på likestilling i din familie?Inne: Vi gjør omtrent like lite husarbeid. Det har dessverre blitt slik at jeg vasker stort sett alle klærne. Til gjengjeld lager han de fleste middager. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Tankefull
|
![]() Sv: Er du fornøyd med nivået på likestilling i din familie?
Røyker ugress leste jeg, igjen og igjen.
![]() |
#6 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Er du fornøyd med nivået på likestilling i din familie?Tja. Jeg har selv valgt å jobbe deltid de siste 8 årene og har derfor tatt det aller,aller meste av husarbeidet. Han på sin side har tatt en stor del av matlaging og barna fordi jeg har jobbet om kvelden.
![]() |
#7 |
Audacious
|
![]() Sv: Er du fornøyd med nivået på likestilling i din familie?Vi bruker ganske likt med tid på KjernefamilienAS når det gjelder det å gjøre konkrete arbeidsoppgaver. Men jeg har en sterk følelse av at hvis vi tar med antall timer brukt på å planlegge det som må gjøres i heimen mens vi er på jobb, reiser til og fra, driver med andre ting osv. så ser det litt verre ut. For å kompensere for dette flyr jeg mye ute på møter på kveldene mens han passer heim og unger.
![]() |
#8 |
I menneskeham
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg sliter med organisasjonstalentet ja...
![]() |
![]() |
#9 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du fornøyd med nivået på likestilling i din familie?Ja, jeg kan ikke klage på den fronten.
![]() |
#10 |
By the Sea
|
![]() Sv: Er du fornøyd med nivået på likestilling i din familie?Ja. Husarbeid er gudsjammerlig kjedelig, og det hadde ikke på noe vis vært aktuelt for meg å være i et forhold der jeg måtte gjøre brorparten av denslags.
![]() |
#13 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Er du fornøyd med nivået på likestilling i din familie?Ja, det vil jeg våge å påstå.
![]() |
#14 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Er du fornøyd med nivået på likestilling i din familie?
Åh, gjett om jeg leste "røyker ugress". Og samtidig tenkte omtrent det samme som Blondie:
![]() |
#15 |
intro
|
![]() Sv: Er du fornøyd med nivået på likestilling i din familie?Ja, alt i alt må jeg nok si det. Mannen er gudskjelov oppdratt av strenge 68-er-foreldre. Her er det slik at begge konsekvent synes at en selv gjør mest.
![]() |
![]() |
#16 |
flisespikker
|
![]() Sv: Er du fornøyd med nivået på likestilling i din familie?Jeg synes vi er rimelig likestilte begge to, ja.
![]() |
#17 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
![]() Sv: Er du fornøyd med nivået på likestilling i din familie?Ja, jeg er veldig fornøyd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Hogger i stein
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du fornøyd med nivået på likestilling i din familie?Jeg er veldig fornøyd. Det var også denne mannen om hva som skjer til advendts: |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sliter seg ikke ut før jul han, nei.
![]() |
#20 |
flisespikker
|
Å, det vet vi jo ikke.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|