|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Hvor mye penger regner dere med å bruke til foreldrene deres til jul? | |||
0 - 200 kr |
![]() ![]() ![]() ![]() |
11 | 10,09% |
200-500 kr |
59 | 54,13% |
500 - 700 kr |
23 | 21,10% |
700 - 1000 kr |
12 | 11,01% |
1000 - 1300 kr |
3 | 2,75% |
1300 - 1600 kr |
1 | 0,92% |
1600 - 2000 kr |
0 | 0% |
Over 2000 kr |
0 | 0% |
Deltakere: 109. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pauset
|
![]() Hvor mye penger regner dere med å bruke til foreldrene deres?Hvor mye penger regner dere med å bruke til deres foreldre? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Hvor mye penger regner dere med å bruke til foreldrene deres?200-500 pr forelder regner jeg med. Sannsynligvis en fellesgave til sånn rundt 5-600 kroner tror jeg.
![]() |
#3 |
Erfaren
|
![]() Sv: Hvor mye penger regner dere med å bruke til foreldrene deres?Nå får ikke foreldrene mine gaver lengre, men blomster på graven. Tipper 250 på hver.
![]() |
#5 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Hvor mye penger regner dere med å bruke til foreldrene deres?I år får svigers gave til rundt 700 kr mens pappa får til i overkant av 1000.
![]() |
#6 |
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye penger regner dere med å bruke til foreldrene deres?Ca 500 kroner på hver tenker jeg. Men har ingen fast sum.
![]() |
#7 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Hvor mye penger regner dere med å bruke til foreldrene deres?0 kr. Men siden jeg har benytta sjansen og meldt meg inn i en bokklubb og derfor har fått et gavekort på 750 kroner som jeg har handla for, er verdien av gavene rundt der til sammen. Det er snakk om to sett foreldre, mamma og pappa med nye ektefeller.
![]() |
#9 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: Hvor mye penger regner dere med å bruke til foreldrene deres?Mine: Smuler fra de rikes bord og snille barn. Vi har brukt alle pengene på reisen dit vi skal feire jul. (Vi reiser sammen, da).
![]() |
#10 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Hvor mye penger regner dere med å bruke til foreldrene deres?Ingenting. Ikke får vi noe heller.
![]() |
#11 |
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() Sv: Hvor mye penger regner dere med å bruke til foreldrene deres?Varierer litt fra år til år. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Hvor mye penger regner dere med å bruke til foreldrene deres?Mannens foreldre får ikke like gaver. Svigermor er mye mere "gavete" enn svigerfar, ikke bare med penger men også med tid og energi. Det er da naturlig å gjengjelde dette. Derfor litt vanskelig med tall. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye penger regner dere med å bruke til foreldrene deres?Egentlig ingen fast sum, men sånn ca 500-1000 på de tilsammen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mye penger regner dere med å bruke til foreldrene deres?Jeg stemte 500-700, men det er per foreldrepar. Sist redigert av Marge : 05-11-08 kl 01:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
![]() Sv: Hvor mye penger regner dere med å bruke til foreldrene deres?Tror vi pleier å ligge på ca 500-700 pr. person, ofte litt mer til mødrene, altså 500-700 til dem og kanskje 400-500 på fedrene.
![]() |
#16 |
Einsam
|
![]() Sv: Hvor mye penger regner dere med å bruke til foreldrene deres?Ikke helt sikker på hva det blir i kroner og øre, da de alltid får noe hjemmelaget, etter ønske. Men 500-700 per foreldrepar, pluss en del jobbing blir det nok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hvor mye penger regner dere med å bruke til foreldrene deres?Et sted mellom 500 og 700 til min mor gjetter jeg på. Min far lever ikke lengre |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
blid
![]() Sv: Hvor mye penger regner dere med å bruke til foreldrene deres?Jeg krysset av på 700-1000,- men da mente jeg egentlig pr foreldrepar
![]() |
#19 |
Må man ha en tittel?
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hvor mye penger regner dere med å bruke til foreldrene deres?Er litt usikker ennå, men havner vel på 200-500 til hver av dem. Varierer veldig fra år til år, da jeg ikke egentlig tenker på penger men på tingen jeg kjøper. |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
gaver |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|