|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Hvor mange bh-er har dere? | |||
| 1-3 |
|
27 | 17,31% |
| 4-6 |
|
66 | 42,31% |
| 7-10 |
|
30 | 19,23% |
| 10-15 |
|
14 | 8,97% |
| 15-20 |
|
8 | 5,13% |
| mer enn 20/maaange/har ikke tellinga |
|
11 | 7,05% |
| Deltakere: 156. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Hvor mange bh-er har dere? (spinoff fra hvor ofte ...)Nå fikk jeg blod på tann her, altså! Sist redigert av m^2 : 22-09-08 kl 00:01. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Overdriver
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: hvor mange bh-er har dere? (spin off fra hvor ofte...)Alle, utover mine 8 amme/mamma-BHer er nå skuffpynt fra svunne tider...
|
|
|
#3 |
|
Gal kattedame
|
Sv: hvor mange bh-er har dere? (spin off fra hvor ofte...)Tja, det aner jeg ikke, men i bruk er det vel noe sånt som 6-8 stk. I diverse skuffer og skap ligger det for smått og for stort + ammebher i tillegg.
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange bh-er har dere? (spinoff fra hvor ofte ...)Jeg har uhorvelig mange. Halvparten passer sikkert ikke engang.
|
|
|
#5 |
|
Søt og rar
|
Sv: hvor mange bh-er har dere? (spin off fra hvor ofte...)To som jeg kjøpte i går,
|
|
|
#6 |
|
kamerat
|
Sv: Hvor mange bh-er har dere? (spinoff fra hvor ofte ...)Jeg har sju som passer skikkelig, tror jeg.
|
|
|
#7 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Hvor mange bh-er har dere? (spinoff fra hvor ofte ...)Jeg har nok 10-15 stykker, men ingen av dem er spesielt gode. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Hvor mange bh-er har dere? (spinoff fra hvor ofte ...)Jeg har ikke så mange om gangen, 2 treningsbh-er, 4 til daglig bruk og 4 pyntebh-er (stroppefrie, halterneck ++). Jeg kan ikke fordra slitte bh-er og kaster dem kanskje litt raskt.
|
|
|
#10 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: Hvor mange bh-er har dere? (spinoff fra hvor ofte ...)
|
|
|
#11 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Hvor mange bh-er har dere? (spinoff fra hvor ofte ...)Jeg har sikkert MANGE tilsammen, så jeg tror ikke jeg skal svare nå. Men har bare 2 stk i "daglig bruk", + et par stk i krise.
|
|
|
#12 |
|
Livsnyter
|
Sv: Hvor mange bh-er har dere? (spinoff fra hvor ofte ...)15-20 svarte jeg men er usikker på om jeg faktisk har enda flere når jeg begynner å regne med alle sportsbh'ene, ullbh'ene, ammebh'er i tillegg til alle de snerte og lekre. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvor mange bh-er har dere? (spinoff fra hvor ofte ...)Dette er nesten skummelt. AKKURAT denne tråden, men nøyaktig de samme alternativene lå jeg og tenkte på her en kveld.
|
|
|
#14 |
|
Passiv
|
Sv: Hvor mange bh-er har dere? (spinoff fra hvor ofte ...)2 stykker. Skulle gjerne hatt ett par til, men BH-er er jo så utrolig kjedelig å kjøpe. |
|
|
|
#15 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hvor mange bh-er har dere? (spinoff fra hvor ofte ...)Jeg har 5 BH-er som er i bruk. Jeg har enda ikke funnet noen treningsBH'er som er store nok, så det har jeg ingen av.
|
|
|
#17 |
|
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mange bh-er har dere? (spinoff fra hvor ofte ...)For få.
|
|
|
#18 |
|
Lykkelig nygift.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du vært på She og prøvd sportsbher? De fører jo Freya og andre Bravissimo-merker. Bestilte meg nettopp en derfra i str 80FF.
|
|
|
#19 |
|
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Størrelse?
|
|
|
#20 |
|
Opp og ned
|
Den tror jeg skal finne veien til min skuff også. Ikke at jeg trener så mye, men kjekt å ha de få gangene.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|