|
|||||||
| Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Ustabil
|
Anonyme innlegg?Av og til kan det være problemstillinger man har lyst til å drøfte uten å utlevere seg selv eller andre for mye. En del forum har mulighet for ett underforum f.eks. å være anonym. Kunne det vært aktuelt å lage noe tilsvarende her? Evt som at man måtte være innlogget, men på ett bestemt underforum kunne velge å droppe signatur? |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Ustabil
|
Sv: Anonyme innlegg?Jeg er ikke sikker på hva dere sikter til med pinlige, det jeg tenkte på er at det kan være problemstillinger for eksempel i forhold til helse, familieforhold, parforhold, naboforhold, osv som man kanskje ikke har lyst til å utlevere hvis man kan identifiseres. Men hvis man nå for eksempel er inne i en vanskelig skilsmisseprosess, eller lurer på hva man gjør med 12-åringen som er sengevæter, så kan det jo være greit å være anonym. De fleste skriver jo såpass mye om seg selv at den som kjenner en vil kunne identifisere en. Og da er det dumt å legge ut slike ting i et helt åpent forum og med et nick som er søkbart. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ustabil
|
Sv: Anonyme innlegg?
Det løser vel ingenting, hvis jeg ikke ønsker at de som leser det anonyme innlegget ikke skal vite at det er jeg som har skrevet det? |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Nye muligheter :o)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Anonyme innlegg?Jeg er enig med bina - fra tid til annen skulle jeg gjerne postet anonyme innlegg her. Kan selvsagt spørre på NM el, men jeg føler at svarene som ville kommet på FP er mer reflekterte og gjennomtenkte enn på NM. Sikkert noen som vil benytte seg av å være ufine her også, men likevel tror jeg det kunne vært fint med et sted der man kan poste anonymt.
|
|
|
|
#11 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Fortell!
|
|
|
#12 |
|
Ser lyst på livet
|
Jeg vet det, jeg var bare litt fleipete. Det har vært diskusjoner rundt dette tidligere mener jeg å huske. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Anonyme innlegg?Jeg synes anonyme pinlige-forumer er hysterisk underholdende, og siden jeg er ei popcorn-spisende sladrekjerring stemmer jeg selvsagt FOR et slikt underforum.
|
|
|
#16 |
|
Protonterapeut
|
Og det var jammen et fint underforum også.
|
|
|
#20 |
|
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
Enig med deg jeg. det er mye jeg har hatt lyst til å spørre om her inne som jeg ikke kan fordi jeg ikke er så anonym her at det gjør noe.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|