Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Lang selskapskjole

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-07-08, 17:28   #1
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lang selskapskjole

Eller faktisk gallakjole. Det trenger jeg. Noen som har noen gode ideer til butikker i Oslo hvor jeg kan prøve slike, og som faktisk har kjoler i str. 44? Plusspoeng for enkle, udillete kjoler. Kan jeg slippe unna med et budsjett på rundt 2000?

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-08, 17:29   #2
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Lang selskapskjole

Hva med her inne. www.dinkjole.no Der har de store str. også.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-08, 17:29   #3
Storm
En som trener

Storm sin avatar

Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sjekk hos Coast. De har mye fint, og tror de går til tilsv. 44.

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-08, 17:33   #4
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Coast er notert – er det flere steder? Finnes det andre butikker som ikke er brudesalonger, som kunne tenkes å ha noe? Jeg er ganske allergisk mot marengs.

Jeg har ikke lyst til å handle i nettbutikk, en sånn kjole må man prøve, synes jeg.

Gammel 29-07-08, 17:34   #5
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Coast har 44. Oasis har også det.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-08, 17:37   #6
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Coast er notert – er det flere steder? Finnes det andre butikker som ikke er brudesalonger, som kunne tenkes å ha noe? Jeg er ganske allergisk mot marengs.

Jeg har ikke lyst til å handle i nettbutikk, en sånn kjole må man prøve, synes jeg.

De kan prøves. De holder til utenfor Oslo.

Dette står på forsiden på hjemmesiden.

Du kan avtale prøving av kjoler i vårt showroom i Strømsveien 67 i Strømmen (Samme inngang som Feminin og Maskulin)Fortrinnsvis på torsdager.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 10:29   #7
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Standard

:maser etter flere tips:

Gammel 30-07-08, 11:02   #8
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Selv ville jeg tatt meg en tur i byen og kikket. Det er mye salg for tiden. På Glasmagasinet så er det en butikk med ganske mye kjoler. Både glorete og mer enkle. Husker ikke hva den heter, men du finner den sikkert. Ellers ville jeg forsøkt Paleet, Ferner Jacobsen og damebutikkene på Aker Brygge.
Å kjøpe en klassisk kjole er jo lurt, for da kan du bruke den i mange år framover, hver gang du skal på galla vet du!

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 11:10   #9
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Standard

Ferner Jacobsen?

Gammel 30-07-08, 11:18   #10
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Ferner Jacobsen?

He, he. De har iallfall mye klassisk der, og kanskje de har startet salget?
Hvis de ikke gir deg god service umiddelbart (:erfart, så kan du jo nevne sånn i forbifarten hvilken anledning det er til, så kan det jo være de snur på flisa.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 11:21   #11
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne er jo bare SÅ deg, Tinetoff

Jeg hadde også planer om å foreslå oasis, men nå var det ingen gallakjoler der som jeg fant iallefall.

Hva skal du da? *nysgjerrig*

Gammel 30-07-08, 11:23   #12
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Standard

Jeg skal i en utrolig pompøs middag.

Sjokkråsa, glinsende strapless med stor sløyfe på magen er meg i et nøtteskall, ja.

Gammel 30-07-08, 11:25   #13
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Liksom for å framheve at du har født to barn liksom.

Gammel 30-07-08, 11:32   #14
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 30-07-08, 11:33   #15
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Liksom for å framheve at du har født to barn liksom.

To jenter, til og med.

Gammel 30-07-08, 12:23   #16
kiki
Bør lage seg en tittel selv

kiki sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Kan jeg friste med min?

http://www.foreldreportalen.no/forum...ad.php?t=44855

Ikke lang da, går til knærne.

Gammel 30-07-08, 12:24   #17
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Standard

Fin kjole, men jeg må ha en lang en. Jeg tror faktisk vi snakker fotsid her.

Gammel 30-07-08, 12:26   #18
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Jeg har en lang sort med spagettistropper og strassperler i fronten.
Du kan evt. låne den hvis du ikke finner noe.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-08, 12:27   #19
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enig at den kjolen var for kort til galla, selv om den var fin.
Du har fått med deg at tiara er helt korrekt til galla?

Gammel 30-07-08, 12:39   #20
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes også at Glasmagasinet var en god idé, samme med Paleet. Det er vel også en del slike butikker på Steen & Strøm. Filippa K, Sand etc. Men 2000 kr holder ikke der. Det er mulig du kunne gått for en enklere variant. Jeg var nettopp innom Vic på Oslo City. Der hadde de en del selskapsklær så jeg. Nå tittet jeg ikke etter en slik kjole, og kan ikke garantere noe. Jeg antar imidlertid at du kunne fått tak i en pen, svart kjole i blankt stoff som er fotsid der. Da kan tilbehøret avgjøre mer hvor galla det blir.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
kjole, kjolehjelp

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:40.