|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Erfaren
Medlem siden: Dec 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Vi har et problem med sparking i bilen ...Jenta på 2,5 år sitter i bakovervendt bilstol, og der sitter hun godt. Problemet er at hun sparker storesøstra si som sitter i nabosetet, fremovervendt, og hun sparker ganske så hardt |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Live and let live
|
Sv: Vi har et problem med sparking i bilen ...Noen jeg kjenner kjøpte bil med ekstra seter, og hadde en unge på hver side, ingen sete i midten, og ett sete lengre bak. Da ble det slutt på slossingen.
|
|
|
#4 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() |
Sv: Vi har et problem med sparking i bilen ...Jeg vet ikke hvilken bil du har, men en god løsning er jo å koble ut airbagen dersom det går. Kontakt ditt verksted og hør. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: Vi har et problem med sparking i bilen ...Det har vi også hatt mange runder på - den i midten får utrolig "bra" radius med beina sine. |
|
|
|
#6 |
|
Einsam
|
Sv: Vi har et problem med sparking i bilen ...Problem med sparking og slossing blir omtrent borte hvis man fjerner airbag foran og tar et barn foran og et bak. Så her i huset tror jeg nesten vi må revurdere tanken på fler, for mor takler ikke lange kjøreturer med hyl og skrik, tålmodighet er ikke en dyd, det er en bragd. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vi har et problem med sparking i bilen ...Ha på sko med skolisser og knyt dem sammen kanskje?
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Vi har et problem med sparking i bilen ...
|
|
|
#9 |
|
Kidding, right?
|
Sv: Vi har et problem med sparking i bilen ...En venninne av meg hadde samme problem (ja, en venninne, ikke en metafor...
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|