|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Har du potteplanter?Som en fortsettelse på kishas tråd lurer jeg på dette. Jeg har nemlig ikke det heller. Bare i korte perioder etter at noen gir det til meg i gave, også dør de. Jeg er helt håpløs med planter og klarer ikke å holde liv i dem.
![]() |
#2 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Har du potteplanter?Jeg har ingen planter. Er gardinløs og læstadianer jeg også.
![]() |
#3 |
Etylbarbital
![]() Sv: Har du potteplanter?Nix potteplanter (herunder også planteimitasjoner). Nix gardiner.
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Har du potteplanter?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
kamerat
|
![]() Sv: Har du potteplanter?Vi har noen potteplanter, men bare sånne som overlever å bli forsømt i lange tider. En aloe vera, en St. Paulia, en pengeplante. Ingen av disse er videre pene, forresten. Orkideen og den stygge lille kaktusen er visst døde nå, stakkars. Jaja, de holdt da ut en stund.
![]() |
#6 |
Egenial
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du potteplanter?Vi har potteplanter, men er nå nede i tre hardføre typer og en eføylignende sak som holder på å dø. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Har du potteplanter?Så godt å se at vi er flere! Ingen planter og ingen gardiner her heller
![]() |
#8 |
Til tider hjulbeint
|
![]() Sv: Har du potteplanter?Jeg har 5 potteplanter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Har du potteplanter?Jeg hadde en haug med potteplanter og var på vei til å få grønne fingre da jeg ble gravid med ztjerna. Etter en lengre kvalmeperiode som ble avløst av bekkenløsning tok mannen over vanninga. Nå er det 7,5 planter igjen. Sist redigert av Mei : 08-11-06 kl 21:58. Årsak: leif |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du potteplanter?Jeg har potteplanter. Vanligvis mange flere enn jeg har akkurat nå. Nå kan jeg telle 5 levende og en død... Jeg vet ikke hvor lenge den døde skal få bo her. Kanskje på tide å ta farvel. Forresten døde det en kaktus i går også. Den knakk rett av stakkars. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Twinsouls
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du potteplanter?Ja det har jeg.
![]() |
#12 |
Tar en fot av gangen
Hvor: Havørnbyen
![]() Sv: Har du potteplanter?Jeg har masse potteplanter, noen kaktuser og palmer, flere hawaiiroser, gullranker og masse masse mere. Min bestemor var blomsterhandler så jeg har vel arvet litt fra henne.
![]() |
#15 |
lissom sjarmør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har du potteplanter?Jeg har en del potteplanter, ja. Kanskje ti-tolv stk. rundt om i huset. Jeg har til og med et par planter på kontoret mitt. Og alle er i live så vidt jeg vet. Planter må man ha. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Dukkar plutseleg opp ...
![]() Sv: Har du potteplanter?Potteplantar har eg, og dei overlever... såvidt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Borte
|
![]() Sv: Har du potteplanter?Jeg har en halvdød yuccapalme som jeg fikk til bursdagen min i fjor, og et digert gummitre som har vært mannens mormor sitt. Det er over 40 år gammelt, så jeg får meg liksom ikke til å la det dø.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|