Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Facebook-dummie-spørsmål

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-03-08, 09:04   #1
safran
frakoblet

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Facebook-dummie-spørsmål

Jeg har fått venneforespørsler fra noen som tydeligvis har funnet meg i en felles venns venneliste. Jeg har allerede endret innstillingene slik at det kun er mine venner som ser vennelisten min, så jeg skjønte ikke helt den. Er det noen annen måte jeg kan hindre at jeg dukker opp synlig i listene til mine venner? Eller gjør jeg kanskje ikke det?

Og så lurer jeg litt på om jeg kan unngå å vise meg frem som invitert på en event? Det står jo åpent hvem som er invitert, hvem som har takket ja etc, og da syns jo plutselig hele profilen min. Eller?

På forhånd takk.

Emneord
facebook

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:35.