Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Pappan gikk!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-03-08, 23:12   #1
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Pappan gikk!

Idag var jeg og barna på Solsiden kjøpesenter i Trondheim. Etter å ha handlet litt på Ultra, ble vi stående ved kassaområdet etter å ha betalt. Der er vises det film for barna, samt at det er en bil der som barna kan sitte oppi og "kjøre". Vi stod der for å spise litt banan før vi trasket videre, og ved siden av er en pappa med to jenter på ca 3 og 5 år. De står ved siden av bilen.

Plutselig sier pappan: "Jeg stikker i bilen med varene". Dermed gikk han og jentene stod alene igjen. Jeg ble litt perpleks og tenkte: "Jaja, bilen er sikkert rett utenfor". Men, han var borte 5-7 minutter. Jeg klarte ikke å gå før han kom tilbake og jeg visste at jentene var trygge.

Da vi skulle gå, hørte jeg han si: "Da går jeg inn på butikken, så venter dere her", og så gikk han inn på Ultra og jentene stod igjen alene ved den lekebilen.

Jeg stod og vurderte om jeg skulle stå eller gå, men valgte å gå. Likevel tenkte jeg på disse jentene og pappan som lot dem stå alene mens han handlet.

Møtte dem senere på senteret og da bar pappan på en hel pose fra Ultra, så han måtte ha vært inne i butikken ei stund, skulle man tro.

Vet egentlig ikke hva jeg vil med dette innlegget, men måtte bare skrive det av meg. Jeg ville ikke ha etterlatt mine barn alene på et kjøpesenter mens jeg sprang hit og dit, selv om det var bare for noen minutter.

Hva tenker dere?

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:01.