|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Frustrerte fruer og rasende folkEn "debatt" i noen blogger fikk meg til å lure litt på hva dere tenker om noe.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Frustrerte fruer og rasende folkSelv er jeg nok desverre den litt mer |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
weird
![]() Sv: Frustrerte fruer og rasende folkDet er jo ikke til å legge skjul på at
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Passiv
|
![]() Sv: Frustrerte fruer og rasende folk
|
![]() |
![]() |
#6 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() Sv: Frustrerte fruer og rasende folkJeg kan oppføre meg saklig selv om jeg er rasende, men jeg sliter virkelig med å holde maska. Det er også begrenset hvor lenge maska kan holdes før jeg spruter ild. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Frustrerte fruer og rasende folkJeg er begge deler. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Har ponny, ønsker høyhest
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Frustrerte fruer og rasende folkI jobbsammenheng er jeg ganske direkte, og forventer det samme tilbake. At folk går rundt og surmuler, baksnakker og hinter på en arbeidsplass, opplever jeg som svært frustrerende, og total borkastet tid og energi. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Leser
|
![]() Sv: Frustrerte fruer og rasende folkJeg er slik
![]() |
#10 |
Dukkar plutseleg opp ...
![]() Sv: Frustrerte fruer og rasende folkEg er heilt einig med him. Flott fasade og spydige kommentarar skaper mykje uhygge både for dei som er innblanda og dei som er til stades. Dessutan må det då vere frykteleg belastande å alltid måtte vere mentalt klar for spydige hugg? |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Expired
Medlem siden: Dec 2006
Det kan jeg skrive under på, ja.
![]() |
#12 |
godt brukt
|
![]() Sv: Frustrerte fruer og rasende folkTror jeg er begge deler. Det kommer an på situasjonen tror jeg, og hvem jeg har foran meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Ustabil
|
![]() Sv: Frustrerte fruer og rasende folkTja. Jeg føler meg i grunnen som noe midt i mellom. Jeg sier hva jeg mener, men kan ikke huske at jeg noen gang har hatt voldsomme raseriutbrudd. Jeg foretrekker beherskede folk, også om de slenger rundt seg med spydigheter. Folk i raserianfall skyr jeg. Jeg har opplevd det i jobbsammenheng, og har ved en anledning forlatt et møte fordi en annen møtedeltaker var så sint og brølte og skrek og ropte. (Det var meg hun var sint på). Jeg kjenner også at jeg ser litt ned på folk som lar seg så til de grader styre av følelser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Frustrerte fruer og rasende folkJeg er både
![]() |
#16 |
Sliter med tastaturet
Vanskelig å svare på, det er jo ikke ofte at jeg er veldig sinna på folk. Som regel er jeg ikke sinna nok til at |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Erfaren
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Frustrerte fruer og rasende folkJeg hadde en sjef som var slik
![]() |
#18 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Frustrerte fruer og rasende folkFor meg betyr det også endel hvor trygg jeg er på personen jeg er sint på og hvor mye de betyr for meg.
![]() |
#19 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Frustrerte fruer og rasende folkEr jeg sint, virkelig sint på noen, eksploderer jeg.
![]() |
#20 |
![]() Sv: Frustrerte fruer og rasende folkJeg er nok begge deler, men mest |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|