|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
saftig
|
Noen som har kjørt gjennom Tyskland og til Venezia-området?Og kanskje kan tipse oss om overnattingssteder langs veien og i området Caorle/Bibbione/Lido di Jesolo? Det bør være barnevennlig.
|
|
|
#2 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som har kjørt gjennom Tyskland og til Veneziaområdet?Har kjørt igjennom og til Verona, men det er 18 år siden, så jeg husker ikke. Men ville bare få med at jeg hadde gjort det! |
|
|
|
|
|
#4 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som har kjørt gjennom Tyskland og til Veneziaområdet?Der vil du nok ikke overnatte.
|
|
|
#5 |
|
Ute på tur
|
Sv: Noen som har kjørt gjennom Tyskland og til Veneziaområdet?Vi kjørte til Kroatia i sommer, gjennom Tyskland, Østerike, Slovenia og delvis Italia. På vei ned tok vi båten til Kiel og kjørte deretter til Salzburg og bodde på et veldig sentralt SAS hotel. Dagen etter kjørte vi helt frem, men hadde 3 timers stop i Lublijana Zoo.
|
|
|
#6 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som har kjørt gjennom Tyskland og til Veneziaområdet?Jeg var i Lido Di Jesolo nå i november.
|
|
|
#9 |
|
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som har kjørt gjennom Tyskland og til Veneziaområdet?Vi var i Bibione i sommer. Da bodde vi her. Vi var der med 4 jenter på 14, 13, 5 og 1/2 år. Vi hadde en 3-roms leilighet med en hageflekk. Det var 2 bassengområder og en tennisbane inne på området. Vi bodde imidlertid 500 m fra stranden, så det var ikke hver dag vi orket å dra dit - det var bedre å sløve i skyggen og ta seg en dupp i bassenget. Jeg kan absolutt anbefale stedet, men se opp for kongler!
|
|
|
#10 |
|
Weeeee
|
Sv: Noen som har kjørt gjennom Tyskland og til Veneziaområdet?Om dere skal ut på en slik kjøretur går jeg ut i fra at dere har med dere GPS, i så fall er det ikke noe problem, dere bare laster dere ned oversikt over overnattingsteder osv på den ..... så er det bare å velge og vrake når dere er trøtte
|
|
|
#11 |
|
saftig
|
Sv: Noen som har kjørt gjennom Tyskland og til Venezia-området?Vi har med GPS, ja. Jeg blir bare litt nervøs når jeg tenker på at vi kanskje står der uten seng for natten. Liker å planlegge litt i forkant, jeg da.
|
|
|
#12 |
|
Weeeee
|
Sv: Noen som har kjørt gjennom Tyskland og til Venezia-området?
Slik er jeg også, og hadde en mengde med reiseruter, avstandskart osv klart til turen, men på en slik tur blir aldri noe slik en planlegger
|
|
|
#14 |
|
Weeeee
|
Sv: Noen som har kjørt gjennom Tyskland og til Venezia-området?
|
|
|
#15 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som har kjørt gjennom Tyskland og til Venezia-området?Drar opp denne igjen. Interessant. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jul 2012
![]() |
Sv: Noen som har kjørt gjennom Tyskland og til Venezia-området?Kan i Østerrike anbefale landsbyene rundt Millstättersee eller Ossiachersee som overnattingssted. Tett med hoteller og campingplasser.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|