|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Yes, we can!!
|
Kan det hende at alt går bra?Jeg trenger en tråd som bare inneholder små og store lysstreif og håpefulle hendelser.
|
|
|
#2 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Kan det hende at alt går bra?Jeg finner mye glede i å lese "Hva har gjort deg glad i dag"-tråden. Jeg går til den når jeg trenger litt feel good.
|
|
|
|
#3 |
|
Glamorøs
|
Sv: Kan det hende at alt går bra?Ja, enig. De negative nyhetene får jeg inn i alle kanaler, uansett. (Kilde: youtube.com)
Sist redigert av Tallulah : 14-04-26 kl 09:54. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Kan det hende at alt går bra?
Og så kan jeg følge opp med glede over at når knertens svigerfar inviterte med både døtre og kjærester på kino, så var dette filmen han ville de skulle se. Knerten var godt fornøyd med filmen.
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan det hende at alt går bra?Denne trenger jeg. For det er sannelig skummelt nok å lese avisene om dagen
|
|
|
#6 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Kan det hende at alt går bra?Global terrorisme fortsetter nedgangen, og er den laveste på 15 år, drevet av nedgang i land over hele verden og ikke bare i vesten.
|
|
|
#7 |
|
Peppy!
|
Sv: Kan det hende at alt går bra?Den nye verdensordenen tvinger Europa til å skjerpe investeringer, effektivisere og øke fokus på samhold internt. Et nødvendig spark bak! Og det legger press på ny vurdering av norsk EU-medlemsskap. (Bare se på Island!) |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Kan det hende at alt går bra?Jeg liker at Europa står samlet, er enige om ting jeg synes er viktige og av Mette Frederiksen som taler dustefolka midt i mot. Jeg ble latterlig glad og rørt da hun gjorde det.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#10 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Kan det hende at alt går bra?Positive news Uk handler bare om det som går bra.
|
|
|
#11 |
|
Glamorøs
|
Det kan man få på norsk også:
|
|
|
#12 |
|
guru advisor
|
Sv: Kan det hende at alt går bra?Fin tråd! |
|
|
|
|
|
#13 |
|
TittelTøs
|
Dette!
|
|
|
#14 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Kan det hende at alt går bra?Det blir lysere enda noen måneder.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|