|
Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#3 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Antall timer på 4. trinnet
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Antall timer på 4. trinnetTakk for svar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Antall timer på 4. trinnet
Nei, sånn er det her også. Jeg jobber i første klasse på en skole. Der slutter de 12.15 tre dager og 13.15 to dager. Min datter går i første på en annen skole. De slutter 11.55 tre dager og 12.40 de to andre. Sist redigert av Hyacinth : 24-08-07 kl 21:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Antall timer på 4. trinnetHer hos oss har de valgt å dele året inn i perioder.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Antall timer på 4. trinnetHos oss har de 08.30 -13.30 hver skoledag gjennom hele året. Det er 5 timer pr dag og gir 25 timer pr uke - men så har de jo et kort friminutt på 15 minutter og langfri på 45 minutter (tror jeg) Det blir 5 timer pr uke og da sitter man (etter mitt hode) igjen med 20 timer pr uke. Blir det rett å tenke slik? Altså da har de ikke det antall timer de skal ha. :forvirret: |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Antall timer på 4. trinnetTimene gitt i nye læreplaner er oppgitt i 60 minutters enheter, hvordan skolene velger å løse dette er opp til hver enkelt skoleeier eller skole. Du kan se de nye planene, men timeantall o.l. på http://www.udir.no
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|