Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Kule turer i naturen på østlandet som er litt utenfor rushet?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-03-20, 10:43   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kule turer i naturen på østlandet som er litt utenfor rushet?

Innser at det blir sommerferie på hjemlige trakter i år, og kanskje dette er året vi skal prøve ut våre 71 grader nord-skills, og overnatte ute i naturen. Jeg har ikke sovet i telt siden barndommen, aldri på fjell eller vidde, og er fullstendig noob. Mørkredd er jeg også, og redd for sau og ku.

Men la oss si at vi skal bli friluftsfamilien i år, hva kan vi satse på uten at det blir sendt ut redningspatruljer etter oss, samtidig som vi ikke går i kø med Alle Andre som også har hjemmeferie?

Så jeg trenger tips til to ting:

1) utstyr. Hva ma en familie på tre ha for å ha en behagelig natt ute i norsk natur i sommer?

2) hvor? Hvor er det fint å ta en tur som er i grei bilavstand fra Oslo?

Sist redigert av Tallulah : 28-03-20 kl 10:57.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:19.