Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Stakkars Ford-mann ...

Autofil Bilsnakk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-03-16, 13:20   #1
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Stakkars Ford-mann ...

Huff, nå ringte han som solgte meg S-maxen for to år siden, og han skulle sikkert prøve å pushe den nye S-maxen. Men så kom han ikke lengre enn til "nå, er du fornøyd med bilen?", stakkars, for jeg måtte jo svare ærlig og si "nei, og beklager, men det er den aller, aller siste Forden vi eier".

Jeg var ikke sur, altså, var blid og hyggelig, men han fikk historien med 2 stk motorhavari, en måned for å få fikse den ene av dem (og det eneste som var galt var en liten metallring som var knekt!), at de på verkstedet måtte følge prosedyre da bakluken sluttet å åpne seg av og til, og ikke kunne fikse den før de selv hadde sett feilen med egne øyne (= den sluttet å virke 100% av tiden, noe som selvsagt skjedde til slutt, men ærlig talt, hvorfor skulle jeg FINNE det på?), og da tok det EN MÅNED, at jeg måtte krangle og bli vrang for å få leiebil da bilen stod på verksted med en garantisak i en måned, og det allere senaste: At vi fikk bilen igjen fra service med beskjed om at rustgarantien dessverre ikke gjaldt mer, fordi det var funnet rust i steinsprutskader (som de aldri har sagt fra om når bilen var på service, og den er brukt helt normalt, altså!).

Det er virkelig synd, for jeg liker bilen så godt rent funksjonelt, passe stor, god å kjøre, godt designet. Men når de suger på after-sales, så blir det jo sånn, da.

Han var litt spak da vi la på.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:59.