Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hvor vil vi?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-05-15, 14:12   #1
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hvor vil vi?

Eldste og jeg skal dra på en tur sammen. Vi har ikke bestemt tidspunkt enda, eller varighet, men det er snakk om 3-5 dager. Jeg kjører ikke bil, det begrenser oss litt, ellers er både inn- og utland interessant. Pris betyr noe, men er ikke avgjørende. Det kommer an på hva vi gjør.

Snuppa er 10 år, og liker hester, litteratur, arkitektur, gresk og romersk mytologi og Harry Potter. Vi har blitt enige om å spare Harry Potter-land til broren er stor nok til å være med. Jeg liker ikke hester, men alt det andre Snuppa liker, så hvis noe skal involvere hester vil jeg gjerne ha muligheten til å sette meg med en god bok.

Vi er sånn passe reisevante, og er ikke kresne verken i matveien eller hotellstandarden. Kan noen hjelpe oss med forslag?

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:16.