Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Minecraft sjokoladekake, trenger litt idemyldringshjelp

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-01-14, 19:21   #1
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Minecraft sjokoladekake, trenger litt idemyldringshjelp

Jeg skal lage en minecraft - kake til en klassefest, og har tenkt å lage noe a la

(Kilde: youtube.com)

Det er vel smart å da dele opp kaka i firkantede biter før jeg setter den frem/altså lage den i serveringsklare firkanter? Så den er enklere å spise Siden det er en klassefest med mange unger og sånt ser jeg ikke for meg at noen gidder å stå og "passe på" kaka og skjære den opp i biter etterhvert nemlig.

Hvordan sørger jeg for at den ikke ramler fra hverandre før den skal spises? Litt glasurgreier mellom lagene og en spaghettibit gjennom der det er biter stablet oppå hverandre? Vil det ikke bli spriker i sidene mellom bitene når jeg bærer brettet og hvordan fikser jeg det?
Satse på at det sitter uansett? Hva med det nederste laget når det øverste er spist, blir det mye klin hvis jeg bruker noe mellom lagene? Vil det nederste lage være noe interessant hvis det ikke er glasur på det?

Eller skal jeg gjøre det enklere for meg selv og lage greia i én bit per lag, og satse på at noen gidder å stå der og skjære den opp på vettugt vis?

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:52.