|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Feirer du bursdagen din?Hvordan liker du å feire den? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Feirer du bursdagen din?Veldig sjelden, egentlig. Eller, jeg har noen ganger hatt en sammenkomst med venninner, rett og slett fordi jeg liker å samle venner til middagsselskap og hygge. Men jeg tenker ikke så mye over at jeg har bursdag, det er liksom en dag som alle andre dager, bare at jeg plutselig er litt eldre. Betyr ikke noe særlig for meg (jeg slår veldig på stortromma når ungene har bursdag da).
![]() |
#3 |
kamerat
|
![]() Sv: Feirer du bursdagen din?Selvsagt! Jeg elsker bursdag! Jeg pleier å gå for minst en tretrinnsmodell:
![]() |
#4 |
søt
![]() Sv: Feirer du bursdagen din?Ja! Gjerne både med familien og med venner, av og til slår jeg det sammen.
![]() |
#5 |
navnet sjemmer ingen
![]() Sv: Feirer du bursdagen din?Jeg er omtrent der Toffskij er. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Sv: Feirer du bursdagen din?Feirer som regel berre med mann og barn. Eg har ikkje så mange venninner, og familien har sjelden tid til å komme i selskap.
![]() |
#7 |
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Feirer du bursdagen din?Ja, men ikke mer enn middag, og kaffe og kaker sammen med mann, barn, foreldrene og søsknene mine.
![]() |
#8 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Feirer du bursdagen din?Ja, så klart. Jeg har bursdagshelg, da skal jeg bli tatt med ut av mannen og spise god mat, og generellt sett ikke gjøre noe jeg ikke har lyst til hele helgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Feirer du bursdagen din?Selvfølgelig! Det er alltid middag og sånt med mann og barn. I tillegg har jeg og brødrene mine bursdag i november, så vi pleier å ha en familiesammenkomst hos mamma og pappa i slutten av måneden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Feirer du bursdagen din?Klart jeg feirer bursdag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Feirer du bursdagen din?Hell, Yeah!
![]() |
#13 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Feirer du bursdagen din?Jeg har bare feiret med familien de siste årene. Grunnen er først og fremst at Ville har bursdag rett før meg, slik at vi har felles familieselskap og gjerne et barneselskap en av dagene i nærheten. Også har vi bursdag i en travel tid, så jeg har rett og slett ikke hatt så mye ork til å sette i gang mer.
![]() |
#14 |
intro
|
![]() Sv: Feirer du bursdagen din?Jeg deler bursdag med eldste barn, så det blir felles familieselskap - og det er det, pluss barnebursdag, da. Som regel ender jeg opp sliten, i alle fall.
![]() |
![]() |
#15 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Feirer du bursdagen din?Jeg inviterer foreldrene mine, broren min og hans familie, og et par venninner på kake. Om jeg har bursdag i forbindelse med helg og jeg har barnefri, så hender det at jeg inviterer noen venner på ost og kjeks eller noe sånt.
![]() |
#17 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Feirer du bursdagen din?Jeg feirer med familien min, altså mann og barn. De blir gjort klar over det i løpet av uka før dagen, slik at ting hauses opp, kort produseres, og gaver handles inn. Bløtkaken står jeg for selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() Sv: Feirer du bursdagen din?Bursdag er veldig hyggelig og selv om jeg har bursdag tett inntil jula så markerer jeg alltid. Kake og slikt med barna og så feirer jeg og mannen sammen. De siste årene har vi gått ut på frokostdate faktisk siden vi så sjelden får barnevakt på kveldstid. Da har vi levert i bhg og så avspasert i et par timer for en skikkelig lang og god frokost på Rica Nidelven (som er et hotell i byen med seriøst god frokost). |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|