Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Bryllupsgave fra forlover

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-08-13, 09:29   #1
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Bryllupsgave fra forlover

Jeg skal være forlover om to uker og sliter med å finne bryllupsgave. At jeg fødte for 9 dager siden hjelper ikke på for å si det sånn, igår brukte jeg 40 min på å kjøpe en leke til ettårsgave.

Men altså, jeg har ikke lyst til å kjøpe noe praktisk som hageting og servise (de ønsker seg dette). Heller ikke en stor spleisegave med resten av vennegjengen. Jeg synes det er koselig om vi kan gi noe de vil ha for alltid, kunst eller lignende. Selv fikk vi et nydelig fat av dem da vi giftet oss som jeg har i gangen, selv om det ikke er så praktisk som en hekkesaks er det et fint minne.

Jeg tør ikke gå å velge ut noe kunst nå tror jeg, ammetåka gjør meg helt rar. Er det kjipt å gi en gavekort på det lokale kunstgalleriet? Eller har dere andre tips? Link til fine bilder?

Gammel 03-08-13, 09:35   #2
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bryllupsgave fra forlover

Gavekort må være en helt super gave fra noen som fødte for ni dager siden.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-13, 09:43   #3
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns gavekort høres supert ut.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-13, 09:54   #4
OlleVia
Erfaren

OlleVia sin avatar

OlleVia er litt kulOlleVia er litt kul
Standard

Gavekort må være midt i blinken, fødsel eller ikke. Så sant en ikke vet konkret hva de ønsker seg så synest jeg det er greiest. Kjedelig for de å få flottekunstverk som de kanskje ikke helt ville valgt selv. Tenker jeg.

OlleVia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-13, 09:59   #5
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enig, god ide.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-13, 10:48   #6
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Vi fikk gavekort på kunst til bryllupet. Det var veldig koselig å gå sammen og plukke ut, og jeg elsker disse kunstverkene fortsatt. Jeg har tidligere en gang fått noe kunst i gave, og jeg må innrømme at det havnet på loftet etter noen år.

Gammel 03-08-13, 10:50   #7
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Etter tips her inne, tror jeg, ga jeg pengepapirfly festet på en kake med sånne navnelappdingser. Det ble godt mottatt. Brudeparet ønsket seg penger til bryllupsreise.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-13, 11:01   #8
vixen
Bør lage seg en tittel selv

vixen sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Ikke kjøp kunst om du ikke vet noe de ønsker seg. Kjøp heller gavekort på galleri. Det er en utmerket gave!

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-13, 11:56   #9
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Gavekort er helt utmerket ja. Vi fikk et kunstbilde av min bror og familien, og ble veldig glade for det. Men det er vanskelig å treffe med kunst kanskje. Da er gavekort supert.

Ellers ble jeg en gang tipset her inne om en bryllupsgave som ble veldig godt mottatt. Nemlig en kartong viner med forskjellig lagringslengde.
Vi kjøpte så de hadde vin å åpne på bryllupsdager når de hadde vært gift i fem og ti år, pluss et par til tror jeg.
Man er avhengig av at de er litt interessert i vin da.
V merket flaskene med fine lapper rundt halsen der det sto når de kunne åpnes.
Flaskene måtte forøvrig bestilles på polet her.

Gammel 03-08-13, 13:54   #10
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes det er en glitrende idé!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-13, 14:07   #11
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Jeg fikk et kunstverk fra forloverne mine, og ble veldig glad for det!

Hvis du ikke klarer å plukke ut noe, så høres gavekort helt supert ut. Helt enig i at det er mye koseligere å gi en slik gave enn noe fra ønskelista.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-13, 18:45   #12
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Gavekort er flott! Sammen med et forseggjort og personlig gratulasjonskort siden du er forlover.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-13, 19:24   #13
Jeanett
5barns mamma

Jeanett sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Jeanett er populærJeanett er populærJeanett er populær
Standard

Gavekort er en kjempe fin gave!

Jeanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-13, 19:27   #14
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Gavekort er en flott gave!

Gammel 04-08-13, 14:35   #15
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har gitt bort frukttrær, gavekort og kunstglass( fordi det kunne byttes) og fått frukttrær og gavekort og kunstglass.

Gammel 04-08-13, 19:38   #16
MegaMie
Multitaskingmaniac

MegaMie sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Ut mot havet
Blogginnlegg: 162
MegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelenMegaMie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hvor mye er det vanlig å kjøpe for egentlig?

Gammel 04-08-13, 22:48   #17
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Tja, ville lagt meg på 1000-1500 kr et sted?

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-13, 23:44   #18
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Gavekort på kunstgalleri er helt topp! Som forlover ville jeg nok ikke gitt mindre enn 1500,-, men det kommer selvsagt an på økonomien din.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:00.