|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Offentlig transport i og ved FuengirolaVi har leid et hus som ligger midt imellom Fuengirola og Marbella.
![]() |
#2 |
Muligens verdt å vente på
|
![]() Sv: Offentlig transport i og ved Fuengirola
![]() |
#3 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Offentlig transport i og ved FuengirolaDet går ikke buss opp til huset, men det går buss på A-7. (Se kart.) Det går busser både til Fuengirola og Marbella, men jeg vil sterkt anbefale leiebil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Offentlig transport i og ved FuengirolaDet går buss hvert 30 minutt både til Marbella og Fuengirola fra A-7, eller kystmotorveien. Om du trenger leiebil er litt avhengig av hvor langt fra A7 du bor. Det kan i tillegg gå lokal transport inne i områdene, i hvertfall gjør det det i Calahonda der jeg er best kjent.
![]() |
#5 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Offentlig transport i og ved FuengirolaJeg anbefaler leiebil. Det er veldig greit å kjøre der nede og greit å kunne komme seg dit man vil, når man vil! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Offentlig transport i og ved FuengirolaVi er 16 stykk, og det er bare vi som har leiebil, så jeg sjekker litt for de andre.
![]() |
#7 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Offentlig transport i og ved FuengirolaDet er ikke noe problem å komme seg fra flyplassen til Fuengirola, det jeg lurer på er bussforbindelser mellom der vi bor og til Fuengirola.
![]() |
#8 |
Enda en som trener
![]() Sv: Offentlig transport i og ved FuengirolaAhh sånn å forstå |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Enda en som trener
![]() Sv: Offentlig transport i og ved FuengirolaJo selvsagt, men har inntrykk av at det ikke er så mange, så det kan være litt ventetid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Offentlig transport i og ved FuengirolaVi var flere familier sammen i Calahonda for 2 år siden. Den ene familien hadde ikke leiebil, men endte med å leie etter 2 dager. Det ble for tungvint med offentlig transport. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Offentlig transport i og ved FuengirolaSom de andre sier: Leiebil!
![]() |
#13 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Offentlig transport i og ved FuengirolaJeg kan bare henge meg på å anbefale leiebil. Du vil bruke halve dagen på å komme noe som helst sted med den bussen der og de går aldri til rutetidene og ingen aner helt når lokalbussen kommer. Det går tog da til Fuengirola og noen mannen kjenner som har hus der pleier ikke å ha leiebil, men da bor de i gangavstand fra togstasjonen. Toget skal visst være veldig lett å ta fra flyplassen i Malaga. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|