|
|||||||
| Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
|
En kronikk om status"lek" for å øke bevisstheten om brystkreftDenne synes jeg var så fin at jeg har lyst til å dele den med dere. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
This is normal!
|
Sv: En kronikk om status"lek" for å øke bevisstheten om brystkreftVeldig bra kronikk. Og jeg er enig i det han skriver.
|
|
|
|
#3 |
|
Epikur
|
Sv: En kronikk om status"lek" for å øke bevisstheten om brystkreftHelt enig. Bra kronikk. Det var nok noen som ble sure på meg sist det gikk en sånn runde med "jeg skal til Roma i 37 mnd" og jeg svarte med kontonummeret til kreftsaken. de følte seg kanskje litt avkledd og ble litt flaue, det er jo så synlig i statusfelt og sendte meldinger at de lot seg rive med. "Brasil i 12 mnd". Vi var mange som ikke fulgte opp, så kanskje det blir slutt på dette tøyset nå.
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En kronikk om status"lek" for å øke bevisstheten om brystkreftVeldig bra kronikk!
|
|
|
#5 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: En kronikk om status"lek" for å øke bevisstheten om brystkreft
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Librocubicularist
|
Sv: En kronikk om status"lek" for å øke bevisstheten om brystkreft
|
|
|
|
#7 |
|
This is normal!
|
Sv: En kronikk om status"lek" for å øke bevisstheten om brystkreftSmart å svare med kontonummer eller lenke til nettbutikken til Kreftforeningen. Det skal jeg huske til neste runde - for jeg skal vedde på at det blir flere.
|
|
|
|
#8 |
|
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
Sv: En kronikk om status"lek" for å øke bevisstheten om brystkreftEr så enig.
|
|
|
#9 |
|
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En kronikk om status"lek" for å øke bevisstheten om brystkreftJeg kunne postet den som svar på de som skriver sånne "London i 2 måneder" status, men jeg tror den er for lang til at de leser den.
|
|
|
#10 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: En kronikk om status"lek" for å øke bevisstheten om brystkreftJeg er jo en surpomp og har linket til kreftforeningens nettbutikk hver gang kjedebrevgreienedukker opp i statusfeltene til folk.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Erfaren nok
|
Sv: En kronikk om status"lek" for å øke bevisstheten om brystkreftVeldig enig. Jeg har ikke kommentert eller gjort noe i anledning disse statusene, jeg har kun oversett i grunn. Men kjenner at jeg godt kan linke til denne kronikken.
|
|
|
#12 |
|
|
Sv: En kronikk om status"lek" for å øke bevisstheten om brystkreftJeg får ikke disse meldingene lenger, men irriterer meg fortsatt grønn hver gang det kommer sånne fnisemorsomme greier. "Ikke si noe til noen menn! Det er ulovlig!" |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Glamorøs
|
Sv: En kronikk om status"lek" for å øke bevisstheten om brystkreftJeg har tydeligvis greid å renske ut de som legger ut slikt tull fra vennekretsen min, for i år har jeg bare fått de som lager statuser med kontonummer som tilsvar.
|
|
|
#14 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En kronikk om status"lek" for å øke bevisstheten om brystkreftFlott kronikk!
|
|
|
#16 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: En kronikk om status"lek" for å øke bevisstheten om brystkreftFin kronikk og jeg har både lagt ut på min egen status og som svar på tullereisene, link til nettbutikken og kontonummer til kreftforeningen. I år har jeg fått endel i innboksen |
|
|
|
|
|
#17 |
|
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
Re: En kronikk om status"lek" for å øke bevisstheten om brystkreftEnig! Og jeg får heller ikke de meldingene lenger - jeg er nemlig blant de 1% som faktisk ikke gidder å drive med meningsløse kjedebrev... |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Re: En kronikk om status"lek" for å øke bevisstheten om brystkreft
Mannen min følger ikke med på dustete kjedebrev. Han fikk en av disse "reise bort" meldingene og svarte på det i samme ånd. Så fikk han en Privat melding om at det gjaldt brystkreft. Noen vonde minutter trodde han at hans søster hadde fått brystkreft. Hun hiver seg på alt hun tror er trendy på FB. Veldig dårlig håndtert. Men IRL er hun snill og klok. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Sv: En kronikk om status"lek" for å øke bevisstheten om brystkreftBra! Og jeg er enig. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En kronikk om status"lek" for å øke bevisstheten om brystkreftHadde akkurat tenkt å poste den selv, for jeg ble så glad for at noen kom med et BRA tilsvar til disse kjedegreiene.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|