|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Shake it out!
|
![]() Jeg lider av shopping-dysleksiI dag dro jeg ut for å kjøpe meg et par nye gensere, for det trenger jeg. Og hva kom jeg hjem med? To tunikaliknende kjoler som jeg ikke trenger og en lang t-skjorte-liknende sak. Jadda
![]() |
#2 |
Borte
|
![]() Sv: Jeg lider av shopping-dysleksiVeldig kjent det der. Jeg ender som regel med billige smykker og klær til Vesla når jeg er ute og skal handle til meg selv.
![]() |
#3 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg lider av shopping-dysleksiHøres kjent ut det der ja. Jeg har en utrolig mangel på gensre, men en overflod av topper. Skal jeg ut for å handle gensre kan du banne på at jeg kommer hjem med sko i stede. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg lider av shopping-dysleksiJeg skulle kjøpe minidrivhus mandag. Jeg kom hjem med en tunika, ei slumsebukse, ei trøye, to bøke fra Fretex, jakke til guttungen, bukse til minsten, mat i lassevis, et interiørblad, frø, torvpotter og minidrivhus. Jeg er en fare for kontoen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Jeg lider av shopping-dysleksi
![]() |
#6 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Jeg lider av shopping-dysleksiTakk for at du har satt navn paa sykdommen som jeg har hatt i flere aar. Det föles mye bedre aa ha en diagnose. Finnes det behandling eller er sykdommen mer aa se paa som en slags unnskyldning? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Jeg lider av shopping-dysleksiDet finnes ingen behandling. Heldigvis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Jeg lider av shopping-dysleksi
Bare hyggelig
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|