|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() PrinsekostymeKnerten er invitert i prins- og prinsessebursdag (der får han igjen for å ha invitert jenter i sjørøverbursdagen sin). Knerten hater å kle seg ut. Da barnehagen ga beskjed om at de skulle kle seg ut som frukt- og grønnsak, så tok han på seg rødt ullundertøy og en grønn jakke og var melon. I sin egen sjørøverbursdag stilte han i olashorts og stripete t-skjorte. Det er altså så avansert han ønsker å være.
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: PrinsekostymeHar han dress? Pendress med "Ordensbånd" av bredt silkebånd og korpsmedaljer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: PrinsekostymeEller gjenbruk den grønne jakken og si at han er en frosk.
![]() |
#8 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Prinsekostyme
Sånn at alle jentene kan kysse ham. Ja, du kan jo tro at han er interessert.
Særlig at jeg får på ham noe som kan minne om en kjole. I fjorårets bursdag til samme jente var det pippi og sjørøverbursdag. Vi hadde et pippikostyme hjemme i akkurat riktig størrelse som jeg tvang ham til å prøve og jeg tok faktisk bilde av det. Det lyste mistrivsel av hele ungen.
![]() |
![]() |
#9 |
Fortynnet
|
![]() Sv: PrinsekostymePippi ER jo en jente, så det kostymet skjønner jeg godt at han ikke ville ha. Jeg tenkte ikke på noe som minner om kjole - prinser i eventyr går ofte kledd i noe lignende det jeg beskrev. Genseren trenger ikke å være så lang. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: PrinsekostymeSant nok. Jeg kan lufte ideen. Noe sier meg at han ikke jubler. Han liker best å gå i helt vanlige klær (og de bør helst IKKE være nye).
![]() |
![]() |
#11 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: PrinsekostymeHvor stor er han? Det er mulig han kan arve Guttungen sitt kostyme om han ønsker - da han (sukk hjerte, men brist ikke) har innsett at han har vokst ut av det:
What doesn't kill you, makes you stranger. Sist redigert av Inagh : 25-10-12 kl 08:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: PrinsekostymeTakk for tilbudet, Inagh. Men Knerten har nå bestemt seg for å gå som Sverre Magnus. Vi har googlet litt, og Sverre Magnus hadde på seg helt vanlige, men litt fine klær. Det kunne han leve med. Antrekket er langt frem og består av v-halset genser, hvit skjorte og slips.
![]() |
![]() |
#13 |
Panzerekstremfeminist
|
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: PrinsekostymeSverre Magnus må da være bra, vel.
![]() |
#16 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Jah, ekte prins og greier, jo - får ikke blitt mer legitimt enn det!
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|