|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva kjøper du i Julegave til foreldre/svigerforeldreAlle får fotobok. Mamma får ny router med installasjonshjelp. Pappa får konsert-dvd. Svigermor noe reiserelatert.
|
|
|
#3 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva kjøper du i Julegave til foreldre/svigerforeldreI år blir det boken om historien om Grev Wedel Jarlsberg til pappa (lokalhistorie for han) som er ny nå, og et fint skjerf som kan enten brukes inne eller ute og fløtekarameller til moren min. Svigeforeldrene mine får deler i Hardangerbestikk som de samler på. Også får de noe ungene har laget. Begge besteforeldrene har bursdag rett før jul, så da får de fotokalender. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva kjøper du i Julegave til foreldre/svigerforeldreI år får de innrammede fotografbilder av vesla. De koster så mye at de får ikke mer.
|
|
|
|
#7 |
|
Aquademiker
Medlem siden: Aug 2011
![]() ![]() |
Sv: Hva kjøper du i Julegave til foreldre/svigerforeldreDigital ramme
|
|
|
#8 |
|
Unik
|
Sv: Hva kjøper du i Julegave til foreldre/svigerforeldreI år består korgene deira av: Belgisk sjokolade, olje, urtesalt, brente mandlar, marsipan, fudge og granskogsirup.
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva kjøper du i Julegave til foreldre/svigerforeldreSvigermor får avtalebok herfra, svigerfar aner jeg ikke ennå. Satser på det dukker opp noen gode tips her i tråden.
|
|
|
|
#10 |
|
Superduper
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva kjøper du i Julegave til foreldre/svigerforeldreSvigers får kurv med div. gårdsmat fra Innerøya. Det får de hvert år og synes det er toppers!
|
|
|
#12 |
|
Whatever, never mind
|
Sv: Hva kjøper du i Julegave til foreldre/svigerforeldreForeldrene mine ønsker seg en liten vannkoker til hytta og det har jeg kjøpt. De får også en liten flaske slukkeskum og barnehagebilder av de to minste barna mine. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva kjøper du i Julegave til foreldre/svigerforeldreNytt kamera. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva kjøper du i Julegave til foreldre/svigerforeldreJeg har laget fotokalendre til foreldrene mine og til svigers, det gjør jeg hver jul. De skal få gave utenom også, men de har jeg ikke kjøpt. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Sv: Hva kjøper du i Julegave til foreldre/svigerforeldreMin mor og svigermor får hver sin kjempefine store toalettmappe fra reisenthel nettbutikk: http://www.reisenthel-shop.eu/en/Travel/Allrounder/
|
|
|
#17 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Hva kjøper du i Julegave til foreldre/svigerforeldrePappa får 22" LED-TV til campingen på Sjusjøen.
|
|
|
#19 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Hva kjøper du i Julegave til foreldre/svigerforeldre
Det ble ikke penger til svigers, men dyr vin, bok til svigerfar, gavekort på KK i 10 uker til svigermor og 4 spekepølser med kniv og skjærebrett til dem begge. Vinen skal passe både til spekemat og annen mat. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hva kjøper du i julegave til foreldre/svigerforeldre?Mamma har leddgikt og får sånn skrukorkåpner/melkekartongåpner og ostehøvel fra Enklere Liv, en ullnattkjole fra Nøstebarn, ullsokker og et kryssordblad.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|