|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
maler
|
Kombinasjon babybilstol og liten trille?Jeg gnåler videre.
|
|
|
#2 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kombinasjon babybilstol og liten trille?Er du gravid?
|
|
|
#4 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Kombinasjon babybilstol og liten trille?Pebble fungerer på de samme som cabriofix. Er akkurat samme festene. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Kombinasjon babybilstol og liten trille?Jeg ville hatt Maxi-Cosi Pebble eller Cabrio på Zapp Xtra. Genial kombinasjon.
|
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Sv: Kombinasjon babybilstol og liten trille?Jeg har maxicosi og TFK. Funker veldig fint. Det var ikke det du spurte om, men jeg liker å henge i babytingtråder. |
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Kombinasjon babybilstol og liten trille?Vi har Maxi cosi og zapp extra, minimal plass går til hjulene som bor baki bilen.
|
|
|
#8 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Kombinasjon babybilstol og liten trille?Gratulerer så mye! Ser ut som jeg var den eneste som ikke hadde fått med meg det.
|
|
|
#9 |
|
maler
|
Sv: Kombinasjon babybilstol og liten trille?Dere som har zapp extra, bruker dere vogndelen på den også eller er den bare understell?
|
|
|
#10 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Kombinasjon babybilstol og liten trille?Først som bilstolunderstell. Nå er den reise/biltrille, og siden den er vendbar og har god liggestilling, så fyller den de fleste krav. Med pose i fungerer den fint til utesoving også. Jeg har en Zapp av den gamle typen også, så når dagsovingen er over så bytter jeg til den og selger Xtraen.
|
|
|
|
#11 |
|
maler
|
Sv: Kombinasjon babybilstol og liten trille?Eneste aberet med maxicosi sitt opplegg er at jeg synes de adaptergreiene er litt slitsomme å løsne fra zappen. Og å få på plass. Derfor har jeg falt litt for britax sitt system hvor du løsner det ved et knepp på hanken. Men det er klart - hvis man må kjøpe ei britaxvogn man ikke får tak i i norge og som kanskje er for stor i tillegg, utgår det med høye kneløft.
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Kombinasjon babybilstol og liten trille?
Men da må du jo også ha Britax-sete må du ikke? Det er tungt og stort og grusomt, vi byttet det ut med Maxi-Cosi da ungen var ca halvåret.
|
|
|
|
#13 |
|
maler
|
Men er det britaxsetet så tungt og stort da? Jeg skjønner jeg må på butikken og sammenligne dem. Vi hadde britax til toern og da var jeg veldig fornøyd, men det var før base- og vognadapteralderen.
|
|
|
#14 |
|
Personlig pessimist
|
Det er tyngre, ja. Og mye brattere i ryggen. Jeg mener det også er litt smalere, så det blir lett litt trangere på vinterstid.
|
|
|
|
#15 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Kombinasjon babybilstol og liten trille?Om det er noen trøst, så er Xtra-setet lett å klikke av og på understellet.
|
|
|
|
#17 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Kombinasjon babybilstol og liten trille?Den er nesten dobbel så stor sammenlagt: http://www.google.no/imgres?imgurl=h...ch&um=1&itbs=1
|
|
|
|
#19 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Kombinasjon babybilstol og liten trille?Vi hadde Buggster en stund, og den var grei nok. Men kan ikke sammenlignes med Zapp. Den er tyngre, tyngre å trille, større sammenlagt, og stivere.
|
|
|
|
#20 |
|
maler
|
Sv: Kombinasjon babybilstol og liten trille?Vi har babyjogger city mini, den er genial som trille. Kanskje den kan ha adaptere på seg? Ellers blir det kanskje zapp igjen. *googler*
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|