Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Her er Pelle

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-06-11, 20:09   #1
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Stort smil

Her er Pelle

Ja, det måtte jo gå som det pleier, vi endte med en søt liten nusselig, kosete sjarmør.

Storebror fikk velge navn, først var det Jack (han er litt småopptatt av en viss sjørøver...) så neste alternativ var heeelt greit.

Vi har hatt han i noen dager nå og han er virkelig en søt liten sjarmklump. Flink til å falle til ro på plassen sin, sover kjempebra på natta, står ikke opp før han hører liv i huset og tisser igrunnen minimalt inne.. (trodde det skulle vært mye værre.)
I dag har han vært alene i 2 timer og det var greit. Ingen hyling når jeg låste meg inn til lunch iallefall men han pep litt når jeg skulle gå igjen. Storebror kom hjem fra skolen en time etterpå og luftet og ga han mat og det gikk også fint.
Er han ikke nyyyyydelig??!!!

Jeg må finne ut hvordan jeg laster ned bilder først.. får det ikke til, finner ingen URL-adresse.

Sist redigert av GinaK : 07-06-11 kl 19:42. Årsak: får ikke til å laste over bilder.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:07.