Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinnoff: "Med eget navn"

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-05-11, 10:42   #1
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Spørsmål

Spinnoff: "Med eget navn"

I tråden "Med eget navn" nevner flere at de ikke ønkser fullt navn her, da de ikke vil linkes med eget navn og innlegg på forum ved f.eks. google-søk.
I den forbindelse lurer jeg på, hva finner du når du googler deg selv? Noen overraskelser, eller har du kontroll?

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 10:45   #2
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff: "Med eget navn"

Næh - jeg har skrevet oppgave som er meldt inn til personvernombudet for forskning, jeg har kjøpt hytte, jeg tjener x % mer enn kullet mitt der jeg bor (dog definitivt ikke mye mer), jeg er ansatt der jeg er ansatt og jeg har foreldre med rare navn (!)

Gammel 24-05-11, 10:46   #3
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Jeg finner få overraskelser. Skattelister, eiendomsregister, finn og organisasjoner jeg har vært medlem av.

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 10:46   #4
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er fint lite å finne, ingeting jeg ikke vet om. Og ikke noe farlig.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 10:47   #5
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Full oversikt.

Gammel 24-05-11, 10:48   #6
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg finner mest om hun som har samme navn. Hun er over 10 år yngre enn meg, og virker mye mer spennende.

Gammel 24-05-11, 10:48   #7
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Fint lite spennende på meg også gitt.

Gammel 24-05-11, 10:49   #8
Olvina
Gjer så godt eg kan

Olvina sin avatar

Blogginnlegg: 179
Olvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt liktOlvina er virkelig godt likt
Standard

Full oversikt. Dersom eg ikkje hadde hatt telefon og betalt skatt, hadde eg ikkje vist igjen i det heile tatt.

Olvina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 10:49   #9
Nå også i farger

Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg finner mest om hun som har samme navn. Hun er over 10 år yngre enn meg, og virker mye mer spennende.

Haha, kjipt om noen googler deg og ikke ser at dere ikke er samme person.
"Hun har visst to liv hun der Niobe...".

Gammel 24-05-11, 10:50   #10
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Kjeedeeliiig.

Sjekker med jevne mellomrom, særlig når jeg er i jobbsøkermodus. Har enda ikke oppdaget noe jeg ikke kan leve med/stå for, også på et intervju.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 10:50   #11
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

God oversikt. Ligning, en klasseliste fra et fag jeg tok da jeg studerte (lurer på hvor lenge DET skal ligge ut liksom), fødselsannonse som jeg la inn selv, telefonkatalogen er det eneste jeg finner om meg selv.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 10:52   #12
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Haha, kjipt om noen googler deg og ikke ser at dere ikke er samme person.
"Hun har visst to liv hun der Niobe...".

It's been known to happen.
Det går litt begge veier, da. Jeg får oppsiktsvekkende mange venneforespørsler på Facebook, fra unge, kjekke menn.

Gammel 24-05-11, 10:53   #13
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har full kontroll, man finner linkedin-profilen min, skattelister, eiendomsoverdragelser og noen foredrag jeg har holdt.

Gammel 24-05-11, 10:54   #14
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Full oversikt. Det finnes et søkbart bilde av meg i en avisartikkel som irriterer meg grønn på rent prinsipielt grunnlag (privat foto, utlevert av en tåpe til en lokalavis, hanket inn av en riksavis fra arkivet der).

Gammel 24-05-11, 10:57   #15
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har god kontroll, mye av det som kommer opp gjelder også min navnesøster. Hun har vestentlig mer attraktiv ligning enn meg å vise til ser det ut for.

Gammel 24-05-11, 11:03   #16
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kontroll. Den morsomste oppdagelsen gjorde jeg når jeg så at en organisasjon hadde rappet et dikt jeg har skrevet. Dvs, de hadde jo undertegnet med navnet mitt da.

Jeg får også treff med google-teksten "Kvinner i styre - ledelse".

Sist redigert av Blondie : 24-05-11 kl 11:15.
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 11:07   #17
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har god kontroll, og halvpartene av treffene er min navnesøster. Så jeg kan alltid komme meg unna.

Når jeg billedgoogler meg, derimot, kommer det veldig mange rare bilder, og kun et fåtall er av meg.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 11:11   #18
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når jeg googler nicket mitt, er et av de første treffene "Elinblu har fått en liten prins!".

Ellers er det treff i skattelistene, tilbakemeldinger i venners blogger (før jeg skjønte dette med nick ), en bok jeg var medredaktør for, en vitenskapelig artikkel jeg skrev sammen med veilederen min, nåværende og tidligere arbeidsgivere, facebookvenner etc. Jeg googler meg selv med ujevne mellomrom, uhelbredelig nysgjerrig som jeg er. En periode kom også et leserinnlegg fra Aften opp, med den Otto Jespersen-inspirerte tittelen "Jeg hater Oslo Sporveier".

Gammel 24-05-11, 11:12   #19
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hun her får jeg opp når jeg bildegoogler navnet mitt. Nei, navnene våres er overhodet ikke i nærheten av hverandre.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-05-11, 11:13   #20
Svanen
trenger lading

Svanen sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

jeg er ganske kjedelig i grunnen.

Skattelister og telefon, et par bilder jeg tok til en konkurranse i lokalavisa noen år siden og ramset opp som sponsor i svømmeklubben.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:09.