|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Introvert textrovert
|
![]() Jeg trenger en ny dongeribukse - hjelp!Jeg trenger nye jeans og søker kyndig FP-hjelp.
![]() |
#2 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg trenger en ny dongeribukse - hjelp!Nudie Tight Long John (eller Long Tight John?
![]() |
#3 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Jeg trenger en ny dongeribukse - hjelp!Hm, ja, jeg må også ha tips om hvor slikt kjøpes i Trondheim, og de må være over 30" (minst) på livvidde.
![]() |
#4 |
intro
|
![]() Sv: Jeg trenger en ny dongeribukse - hjelp!Min kollega taler veldig varmt for Acne når det gjelder olabukser med høyt liv. Hun har kjøpt seg et par svarte der nå som er veldig kledelige. (Hun har også smale hofter og slanke lår, som deg.)
![]() |
![]() |
#5 |
Superbasinella
|
![]() Sv: Jeg trenger en ny dongeribukse - hjelp!Jeg har kjøpt endel slimfit bukser på Cubus som jeg er veldig fornøyd med. Det står at de er lave i livet, men jeg synes ikke de er så veldig lave. De fins i mange forskjellige farger. Prisen er 199,- så det er ikke sååå ille om det skullevære et bomkjøp heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Jeg trenger en ny dongeribukse - hjelp!Takk, tar gjerne i mot flere tips.
![]() |
#7 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg trenger en ny dongeribukse - hjelp!Acne og Nudie holder seg i hvertfall veldig fint i fasongen.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|