|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Barnestørrelser til voksen?Jeg snublet over billig ull-undertøy på nettet i størrelsene 164 og 176.
![]() |
#2 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Barnestørrelser til voksen?I pregravidårene brukte jeg mye barneklær i 164.
![]() |
![]() |
#4 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Barnestørrelser til voksen?Jeg er også sånn som kjøper barnestørrelser, men jeg ville kjøpt 176, for 164 er sannsynligvis litt kort i overkroppen. Fasongen er generelt litt mindre innsvinget/videre enn damemodellene. Jeg har barnemodellen fra Stil-Longs (rosa med hvite prikker), og mannen holdt på å le seg fillete da han så at den hadde Ludvik fra Flåklypa brodert på, samt at beskrivelsen sa at man holdt seg varm under lek i skole og barnehage.
![]() |
#5 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Barnestørrelser til voksen?Ja, overdeler blir ofte kortere, siden det ikke er beregnet plass til pupper.
![]() |
![]() |
#6 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Barnestørrelser til voksen?Før handlet jeg en del i barneavdelingene. Både str 158 og 164 passet til meg som er 1,60. Den tid er forbi. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Jeg ble frisk!!
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Barnestørrelser til voksen?I underdeler kan jeg hvertfall bruke både 164 og 176. Har og en ullgenser i str 16 år som passer.
![]() |
#8 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() |
![]() Sv: Barnestørrelser til voksen?Ullundertøy er en av de tingene som funker fint å kjøpe i barneavd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Barnestørrelser til voksen?Jeg bestilte sett med trøye og longs i str. 164, tenkte at det uansett er viktigere at det ikke er for vidt enn at det nødvendigvis trenger være veldig langt. (Men litt lengre enn til navelen hadde vært greit.
![]() |
#10 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Barnestørrelser til voksen?Jeg er 1.60 cm høy og kjøper Devold-produkter i str. 14 år. Bruker S/XS i voksne størrelser. Kjøpte en gang to ullongs i str. 12 år fordi de var så vanvittig billige, men de ble litt korte på leggene. har likevel brukte dem en god del, sokkene går over så det blir ikke noen kuldeglipp. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|