Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

100 i rykte

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-10-09, 12:47   #1
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 100 i rykte

I monopol og stigespill og "Gøy på landet" (min favoritt) så er det alltid et eller annet katastrofekort man kan trekke som gjør at man mister (nesten) alt man har: Man lander på Ullevål Hageby med hotell, eller den sinnsykt lange, svarte stigen, eller alle potetene fryser før innhøsting. Det burde vært sånn på FP også, at man kunne miste masse innlegg og rykte på mer eller mindre tilfeldige "events". That's life, liksom.

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 12:48   #2
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kif, her.

I monopol og stigespill og "Gøy på landet" (min favoritt) så er det alltid et eller annet katastrofekort man kan trekke som gjør at man mister (nesten) alt man har: Man lander på Ullevål Hageby med hotell, eller den sinnsykt lange, svarte stigen, eller alle potetene fryser før innhøsting. Det burde vært sånn på FP også, at man kunne miste masse innlegg og rykte på mer eller mindre tilfeldige "events". That's life, liksom.

For eksempel hvis man postet det 666. innlegget denne uken, og antall tegn i meldingen er et partall?

Gammel 23-10-09, 12:49   #3
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Ja, kanskje det...

Gammel 23-10-09, 12:56   #4
Malama

Malama sin avatar

Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Jeg lar meg ikke skremme.... tror jeg....

Gammel 23-10-09, 12:59   #5
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg skal da ikke skremme noen. Jeg skal bare påpeke at jeg synes det er lett og tøft å ha mange innlegg selvom man ikke har vært her hverken siden 2006 eller 2007 jeg.

Eller - kanskje jeg vil skremme noen likevel. Jeg må tenke litt på det.

Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 13:07   #6
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Eller - kanskje jeg vil skremme noen likevel. Jeg må tenke litt på det.

Si ifra når du er ferdig med den tenkinga da.

Muligheten for å kommentere enkelte brukeres innlegg, uten å måtte sende en pm for å gjøre det, synes jeg er helt toppen. Jeg hadde nok ikke gjort det så ofte, hadde det ikke vært så enkelt. At det følger med poeng av positiv eller negativ karakter bryr jeg meg mindre om. De røde prikkene tar seg vakkert ut sammen med alt det grønne og gråblå. Blir jo rent i julestemning av å kikke på kontrollpanelet i blant.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 13:19   #7
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Surre, her.

Ja, pokker! Du har jo vært medlem like lenge som meg du! Du har nok så mange innlegg fordi du er litt kjip.

Surre - jeg er fan av deg altså. Dette er stilfullt!

Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 13:07   #8
Malama

Malama sin avatar

Standard

For å komme opp på smilefjes sitt innleggsantall må jeg skrive ca 8000 innlegg på et år da. Det er ca 22 innlegg pr dag, mot de ca 9 pr dag jeg har nå (regne på tall er kjekke greier...) DET tror jeg ikke at jeg klarer...

Gammel 23-10-09, 13:11   #9
Maylen
På lukket avdeling

Maylen sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Malama: Kjære, jeg tror du har en sjangs. Juli 2009, var det ikke da du kom? 933 innlegg.

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 13:17   #10
Malama

Malama sin avatar

Standard

Maylen: jo, men min profil sier jeg har ca 9 innlegg pr dag siden da. Det er LITT mye å sikte på 22 innlegg pr dag i løpet av det neste året... tror jeg...

Gammel 23-10-09, 13:19   #11
Maylen
På lukket avdeling

Maylen sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Neida.

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 13:20   #12
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Maylen: jo, men min profil sier jeg har ca 9 innlegg pr dag siden da. Det er LITT mye å sikte på 22 innlegg pr dag i løpet av det neste året... tror jeg...

Næsjda. Det er ikke noe problem det vel. Jeg har sikkert enda mere i bloggorama.

Det er bare å mene masse om alt mulig og spørre masse om enda mere. Og krangle som pokker mest mulig. Og skrive noe som går kjappere enn det gamle touchgreiene.

Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 13:28   #13
Malama

Malama sin avatar

Standard

Jeg holder meg utenfor FB-bloggeverdenen, enn så lenge...

Gammel 23-10-09, 13:39   #14
sindrome
Boler'o?

sindrome sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Malama, her.

Jeg holder meg utenfor FB-bloggeverdenen, enn så lenge...

Der klarte Smilefjes å skremme deg ja....

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 13:41   #15
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 14:08   #16
Malama

Malama sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Egentlig så var jeg vel ferdigskremt derfra allerede....

Gammel 23-10-09, 13:49   #17
nam
Ser flere sider enn..

nam sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
nam er litt kulnam er litt kulnam er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Sånn er jeg også. Om det kommer nykommere som skriver bra så ønsker jeg jo at de skal være på forumet og da prikker jeg selvfølgelig.

Ja, der kommer jo verdien av prikkene inn.
(Som enkelt hevder ikke eskisterer, siden at "ingen" tenker over de.)
Det har da ingenting med paranoia å gjøre. Kun logikk.

Innlegget mitt i tråden var at jeg syntes det var litt synd at poeng knyttes til tilbakemeldingene. For da vil en del reservere seg for å gi tilbakemeldinger ut i fra faktorer som om de vil føre brukeren "opp", eller "trykke ned".

Og selv om alle i tro tråd med holdningene gjengs uttalt her, vil hevde at ingen reserverer seg for å komme med innlegg i frykt for røde, så er det nok en del av de også. Så poengene knyttet til prikkene forstumper nok både mulige innlegg på forumet og tilbakemeldinger.

nam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 13:53   #18
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av nam, her.

Ja, Og selv om alle i tro tråd med holdningene gjengs uttalt her, vil hevde at ingen reserverer seg for å komme med innlegg i frykt for røde, så er det nok en del av de også. .

Folk som kvier seg for å skrive innlegg i frykt for røde prikker kan godt bare la vær å skrive meldinger, mener jeg. Hvis du er redd for at folk er uenig med deg, eller blir irritert av det du mener, så blir det vanskeig å uttrykke seg både her inne og i rl.

Gammel 23-10-09, 13:56   #19
nam
Ser flere sider enn..

nam sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
nam er litt kulnam er litt kulnam er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Folk som kvier seg for å skrive innlegg i frykt for røde prikker kan godt bare la vær å skrive meldinger, mener jeg. Hvis du er redd for at folk er uenig med deg, eller blir irritert av det du mener, så blir det vanskeig å uttrykke seg både her inne og i rl.

Jeg er vel en av de som er minst redd for å si meningene mine, uansett hvor langt de er fra normen. Jeg har vel heller det motsatte problem. De kommer for ofte.

Men det finnes mange som er slik.

nam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-09, 16:33   #20
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Helt enig med Kirsebæret nok en gang.

Jeg vil også si at jeg heller holder meg borte fra en tråd om jeg ikke "tør" si min oppriktige mening. Det er nemlig ikke hver dag jeg føler jeg finner de rette ordene, ja jeg føler meg direkte dum enkelte dager. Jeg er ikke enig med noen bare fordi jeg ikke tør si imot, da lar jeg heller være å svare. Håper på å bli mere tøff i trynet etterhvert.

En rød prikk ville ikke fornærmet meg. Ærlig talt, det er en PRIKK. Og man må da tåle å få et tyttebær uten at det betyr at man er mislikt.

Og jeg ser for meg at slike tråder og diskusjoner dukker opp i ny og ne.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.

Sist redigert av Crimina : 23-10-09 kl 16:39.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:25.