|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#161 |
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjerringsko - hva er det?Jeg forsto at skoene mine var kjerring da vi var i familieselskap, og jeg oppdaget at mamma OG bestemor hadde omtrent identiske sko stående ved siden av mine i gangen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjerringsko - hva er det?
Men når man leser alt det kloke hun skriver forstår man jo at hun har noen år med livserfaring å bygge på. Fine pøblis! |
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Kjerringsko - hva er det?Aww!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Ingen tittel
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjerringsko - hva er det?Jeg kjøpte noe lignende dette fra Geox i London i fjor, er det kjerringsko? Sist redigert av Patsy : 22-04-14 kl 15:06. Årsak: Fjernet bilde |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjerringsko - hva er det?Patsy:
![]() |
#167 |
maler
|
![]() |
#168 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Kjerringsko - hva er det?Jeg har hatt to prolapsoperasjoner og masse ryggvondt ellers, så jeg vet alt om å stort sett velge lave og komfortable sko. Høye hæler er ikke til hverdagsbruk. Jeg syns det fins mange sko som er både komfortable OG fine uten å være bestemorsko. |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
maler
|
Jeg synes jo også det.
![]() |
#170 |
Leser
|
![]() Sv: Kjerringsko - hva er det?Jeg er glad jeg er blitt eldre, en kort bred fot med ekstrem høy vrist gjør de skokjøp til reneste marerittet for meg. Kjøpte meg tøfler forrigemåned så nå vil jeg tro det går rett nedover heretter.
Bare jeg skiller meg så er jeg helt der!
Noen av oss (les: meg) har til og med kjerringen sin utenpå!
![]() |
#172 |
Leser
|
Ja, sånn skal det låte! Slipp kjerringen din fri, det er vår!
![]() |
#173 |
Shake it out!
|
![]() |
#174 |
Sangfugl
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Med vanskelige føtter, ekstrembred fot og str 42 er det virkelig ikke mange andre alternativer enn kjerring altså. Jeg bruker utrolig mye tid på å finne sko som passer, og ofte havner de nok i kjerringkategorien. |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: Kjerringsko - hva er det?Men hvorfor nøye oss med sko? La oss ta den helt ut og definere kjerringfrisyrer, kjerringsykler, kjerringsokker, kjerringundertøy, kjerringkjoler, kjerringinteriør og kjerringbiler! |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Kjerringsko - hva er det?Disse har vært supertrendy i vinter, mange vil nok kalle dem kjerring.
![]() |
#177 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Kjerringsko - hva er det?Kjerringtruser ja, jeg husker fra et annet forum for noen år siden hvor utenkelig det var for veldig mange å ha på seg "bestemortruser" eller "mensentruser", altså truser som dekket rompa og ikke var stringtruser. Lurer på om de har konvertert nå, når trusemoten har endret seg totalt og string er så å si utdødd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Kjerringsko - hva er det?Jeg innrømmer glatt at jeg er en kjerringtrusebruker iallefall. Når det gjelder kjerringbil så ble jeg mektig irritert over en bilreklame er om dagen. Den var myntet på damer. Liten og nett bil. Fullt av vesker og leppestift rundt omkring og som salgsargument: "enkel å parkere". De røde strømpene mine begynte å gløde. |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Kjerringsko - hva er det?Jeg hadde høyhælte joggesko for 8-10 år siden. Jeg tror jeg dropper det denne gangen og kaller meg trendsetter.
![]() |
#180 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Kjerringsko - hva er det?Jeg synes det er litt vanskelig det med kjerring,og er litt usikker på hva jeg mener selv. Det er jo definitivt sånn at de fleste av mine klær er annerledes enn de en 20- åring går i. Jeg hadde en periode for ca fire år siden hvor jeg likte godt Chill N og OM. Det er nok hva mange av 20- åringene ikke går i. Nå er jeg lei av de og synes det er traust selv, igjen lurer på om det handler om overeksponering og massekopiering av stilen. Det har også blitt mye mer rendyrket, slik at mange av de som nå bruker de klærne, er de som også kjører shabby chic, flagreklær og ellers en stil som nå strengt tatt er litt ut. (betyr ikke at man ikke skal få bruke det!)
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|