Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er det kult med mammanick på forum?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Er det kult med mammanick på forum?
Kan man si baby, må man ha mammanick 3 1,27%
Det er dødskult, ikke alle skjønner at jeg er mor uten mammanick 5 2,11%
Det er så søtt og kosemosete og jeg MÅ bare ha barnets navn i mitt nick 2 0,84%
Nei, det er utrolig harry 31 13,08%
Nei, og om folk har så lite fantasi at de trenger slikt nick, bør de lese flere bøker 53 22,36%
Jeg nekter å harselere med mammanick, men vil se resultatene 143 60,34%
Deltakere: 237. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-04-07, 10:06   #161
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Er det kult med mammanick på forum?

Mammanick?

Gammel 25-04-07, 15:39   #162
Anuk
Bør lage seg en tittel selv

Anuk sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Anuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smartAnuk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Hvorfor kan ingen lage et system der hvis du prøver deg med et nick som heter Skilpadda72, får du opp at det finnes en Skilpadda, og du får ikke velge et så likt nick? Vi har jo blant annet to Lille My her, og jeg er sikker på at nr. 2 ikke hadde en anelse om at det var en fra før siden førstemann har en spesiell skrivemåte.

Jepp - det hadde vært praktisk! Det burde i det minste være obligatorisk å få opp medlemslista når man registrerer seg, slik at man ikke starter forumlivet med å tråkke i baret. (Evt i noen andres nick)

Anuk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-07, 16:18   #163
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Nei, det er bare teit.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-04-07, 09:44   #164
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Nicket mitt har jeg tatt etter P3 programmet som gikk for en del år tilbake, men jeg gidder ikke å henge meg opp i om det er fantasiløst eller ikke å bruke mamma-nick. So what????

På det annen side synes jeg det er litt morsomt når noe velger rare/underfundige/artige nick .

Gammel 26-04-07, 09:57   #165
Blånn
Bør lage seg en tittel selv

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Folk må vel få velge nick selv. Jeg har ikke et Mamma-nick, jeg er bare blånn, jeg.

Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-04-07, 19:56   #166
Minerva
guru advisor

Minerva sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Reagerer ikke spesielt på mammanick. Selv kunne jeg nok valgt et mer spennende et...og ikke så likt noen av de andre som jeg har sett etterhvert. Sorry.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-09, 08:20   #167
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Jeg synes sånne mammanick ser utrolig dumt ut. På grensen til pinlig.

Men altså, når det er sagt, så burde sikkert jeg lest flere bøker også, siden jeg faktisk bruker navnet mitt som nick. *koko*

Gammel 27-02-09, 08:22   #168
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Standard

Åja, jeg hadde visst allerede svart i denne tråden. I 2007. Hehe.

Men så merkelige at denne tråden kom opp når jeg trykket på uleste innlegg da.

Gammel 27-02-09, 08:24   #169
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av jane, her.

Jeg tenkte at nå har det bikka over for gode, gamle Jane.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-09, 08:48   #170
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Men så merkelige at denne tråden kom opp når jeg trykket på uleste innlegg da.

kan det være min feil?

jeg kom over tråden og stemte "nekter å harselere, vil vite resultat" - fordi jeg var nysgjerrig og ville vite resultatet

Gammel 27-02-09, 08:49   #171
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av zeppelin, her.

kan det være min feil?

jeg kom over tråden og stemte "nekter å harselere, vil vite resultat" - fordi jeg var nysgjerrig og ville vite resultatet

Åjaaa! Da er det nok din feil.

Gammel 27-02-09, 08:50   #172
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er iallfall ikke min feil!

Gammel 27-02-09, 09:00   #173
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Gammel 27-02-09, 09:12   #174
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Morsomme tråden.

Gammel 27-02-09, 09:14   #175
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Jeg lurer på om jeg skal ta dette til meg, eller om jeg skal være sur og bare overse det.

Gammel 27-02-09, 09:28   #176
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mamma Rosa, her.

Jeg lurer på om jeg skal ta dette til meg, eller om jeg skal være sur og bare overse det.

Begge deler.

Gammel 27-02-09, 09:32   #177
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Åjaaa! Da er det nok din feil.

Gammel 27-02-09, 09:34   #178
Tonjemor
Forvirret

Medlem siden: Oct 2008
Tonjemor er litt kulTonjemor er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

Samme her. Nicket mitt har faktisk ingenting med internett og forumliv å gjøre i det hele tatt, da det er et kalle-/ kjælenavn jeg har hatt helt siden jeg var liten.

Måtte bare kopiere denne for å gjøre ting klart for alle her inne.

Gammel 27-02-09, 09:38   #179
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og så?

Gammel 27-02-09, 09:40   #180
Travolta
Erfaren

Travolta sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Travolta er populærTravolta er populærTravolta er populærTravolta er populær
Standard

Jeg endte opp med Jentemamma i mangel på fantasi der og da - og fordi det skulle gå kjapt. Voilá, derfor dette nicket.

Jeg er ikke fornøyd og tanken på å bytte har streifet meg mange ganger. Men er litt usikker på takhøyden for å gjøre det. Jeg mener, nå har vel dere blitt kjent med meg som Jentemamma, og det blir som å begynne på nytt med annet nick. Eller går det fint å bytte?

Travolta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:25.