|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Joggebukse og treningstopp - svarte begge deler. Samler mot til å gå opp trappa etter håndkle og ned igjen for å dusje. Kan noen bære meg?
#2 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Hjemmstrikket Ulllester, superundertøy bukse og genser.Jobber litt redusert for tiden så skal ikke på jobb før mellom 9 og 10. Så må vel kle noe annet på meg før jeg går ut døra
#3 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Mannens tjukke genser, fordi jeg for øyeblikket er alene hjemme og ikke gidder å fyre i peisen. |
![]() |
![]() |
#5 |
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Jeans, lang hvit singlet med blondekant nede, marineblå tynn genser og plomme/svart Becksöndergaard bomullskjerf.
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Smal mørk Levis`, hvit singlet, brun cardigan med rysjer, og offwhite skjerf. |
![]() |
![]() |
#9 |
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Ullundertøy, trysilsokker, dongri, fleecejakke og skjerf. Kjører komfortstilen i dag.
#10 |
Javel?
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Svart smal jeans, mørk grå tunika fra hm, og noen grå ullsokker utenpå, som jeg nå vurderer å flekke av meg, for jeg ble så varm |
![]() |
![]() |
#11 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Sort topp, sort Cream-kjole med mørkegrått underskjørt, sorte, tette strøper og sorte sko. Øredobber, anheng og armbånd med lilla stener. Jeg har akkurat sunget adventskonsert med koret mitt, nemlig. Ganske snart blir det flanellpysjbukse, bestefratrøye og kosesokker.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
#12 |
intro
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?I dag er jeg så gøy på låret at jeg nesten er i utkanten av egen komfortsone.
![]() |
#13 |
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Elinblu: Den strømpebuksen der var stilig. Du var sikkert knall tøff i det
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden ![]() ![]() Sist redigert av Honda : 29-11-11 kl 10:08. |
![]() |
![]() |
#14 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Denne kjolen og en lysere strømpebukse.
#15 |
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du på deg i dag? |
![]() |
![]() |
#16 |
In love with a fairytale
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?I dag har jeg faktisk på meg kjole. Denne(min kjole er rød): |
![]() |
![]() |
#17 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Stod opp med dundrende hodepine og skikkelig uggen i kroppen, så her er det daffeantrekk i dag. Svart joggebukse, hvit genser, hjemmestrikka ulljakke og ullsokker. Skikkelig lækkert :S
Hilsen Stompen ![]() Stolt mamma til fem små trollunger 2005, 2006, 2x2010 og lille overraskelse 2012 Sist redigert av Stompen : 29-11-11 kl 08:14. Årsak: trykkleif |
![]() |
![]() |
#18 |
jabbsaft
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Svart cordkjole fra Noa Noa, gult belte, gule strømpebukser og fargerrikt skjerf.
#19 |
In love with a fairytale
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?I dag har jeg på denne kjolen fra Mango: |
![]() |
![]() |
#20 |
kamerat
|
![]() Sv: Hva har du på deg i dag?Svart cordskjørt med grå og lilla detaljer, lilla strømper og singlet, svart cardigan og svarte sko.
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|