Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Hva strikker du nå II?

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-08-10, 08:06   #141
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva strikker du nå II?

Hjemme er for sent

Jeg tror jeg trekker en tråd igjennom på forhånd ja. Enkel å dra ut om/når jeg har fått det med inn på flyet.

Mei er ikke aktiv  
Gammel 28-08-10, 16:28   #142
Blå
Dårlig husmor

Blå sin avatar

Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg holder på med raglangenser til storesøster. Snart ferdig og da skal jeg begynne på en til lillesøster. 38 cm med glattstrikk, for andre gang. :dåner:

Jeg har hatt med strikkepinner på fly mange ganger, aldri noe problem. Men jeg pleier, for sikkerhets skyld, å ha med et helt nytt strikkeprosjekt, slik at jeg ikke mister et påbegynt strikketøy om de plutselig skulle finne på å ta pinnene.

Blå er ikke aktiv  
Gammel 29-08-10, 15:04   #143
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tunika til niåringen ferdig:

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv  
Gammel 29-08-10, 15:13   #144
Butterfly
Superaktiv

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Bor i Lier
Butterfly er litt kul
Standard

Den var nydelig allium, og for en vakker farge.

Butterfly er ikke aktiv  
Gammel 29-08-10, 17:56   #145
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nydelig, Allium!

Gammel 29-08-10, 21:16   #146
Plingo
Erfaren

Medlem siden: Aug 2010
Plingo er populærPlingo er populærPlingo er populærPlingo er populær
Standard

Nydelig tunika, Allium! Hvilket garn har du brukt?

Selv strikker jeg på en mariusgenser.

Plingo er ikke aktiv  
Gammel 29-08-10, 21:18   #147
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Plingo, her.

Nydelig tunika, Allium! Hvilket garn har du brukt?

Selv strikker jeg på en mariusgenser.

Det er Wollmeise, farge fuchsia.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv  
Gammel 29-08-10, 21:33   #148
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er nesten ferdig med dette teppet fra garnstudio. Strikker i Sandnes alpakka, men angrer på at jeg ikke brukte originalgarnet Merino extra fine, tror det hadde blitt finere.

Og så strikker jeg Fionas top til Hvit, i dus rosa superwash merino.

Sist redigert av Appelsin : 30-08-10 kl 19:03.
Appelsin er ikke aktiv  
Gammel 03-09-10, 21:44   #149
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Jeg strikker BRANNGENSER!

Gammel 03-09-10, 21:48   #150
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv

Puslingen sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

No strikker eg leggvarmere til eldste.

Gammel 03-09-10, 22:28   #151
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg sitter og monterer min Mariusgenser m/ ribbestrikk. Prøver og få ferdig alle UFO'ene mine så jeg kan kjøpe meg garn til GrandMa coaten med litt bedre samvittighet. *har igjen å sy i armene*

Leggvarmere: *en ferdig - en igjen*

Jakke - *har igjen å hekle kanten rundt*

Teppe *ferdig heklet, må monteres og hekle kant rundt* jeg har heklet det med sort bunnfarge.

I tillegg har jeg 14 vaskekluter å strikke, men de skal ikke være klare før 2 helgen i desember. + ett lappeteppe som strikkes på når man venter på barn som er på ulike aktiviteter. *godt man ikke må legge frem alle syprosjektene som ligger i kjelleren i tillegg - men det er på en måte en annen hobby*

Må få ferdig noen av prosjektene nå snarest, så jeg kan kjøpe meg garn til GrandMa coaten til høstferien

Sist redigert av Fløyel : 03-09-10 kl 22:59.
Fløyel er ikke aktiv  
Gammel 03-09-10, 23:07   #152
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Jeg strikker BRANNGENSER!

Ehm... det er vel strengt tatt bare en genser som gjelder...

Gammel 03-09-10, 23:08   #153
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Gud bedre den var stygg!

Gammel 03-09-10, 23:11   #154
Fløyel
~~~~~~~

Fløyel sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Gud bedre den var stygg!

Yeah right!

Gammel 03-09-10, 23:16   #155
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Er godt i gang med denne nå;

Etterpå har jeg lyst på en Mariusgenser. Også trenger mannen en lue - jeg har et kult mønster jeg har lett etter en anledning til å bruke. I tillegg må jeg gjøre ferdig paper-pinnsvinene mine.

Strikkehøst!

Mei er ikke aktiv  
Gammel 04-09-10, 10:41   #156
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Mei, den strikker jeg også. Jeg strikke i knallråååsa til meg selv.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 04-09-10, 12:16   #157
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Her går det sent, jeg eier ikke inspirasjon... tror jeg begynner å bli smålei babytepper... men egentlig er de veldig greie å strikke, altså.

Men saken er, jeg er altså fortsatt ikke halvveis på babyteppet til mikro. Den neste halvparten,fellingen, skal være i rosa eller lyseblått, og på mandag er det to uker til UL, så jeg får forte meg å strikke ferdig det naturhvite, tenker jeg har sååååå lyst å ta fatt på fargedelen når jeg vet hvilken farge det skal være...

Har flere planer i hodet, men det er litt avhengig av om det er rosa eller blått det blir resten av teppet, kjole er ikke aktuelt til blått, f.eks...

Gammel 04-09-10, 12:26   #158
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Det babyteppet jeg akkurat er ferdig med, var veldig gøy å strikke, samtidig som det ble fint.
Mye gøyere enn Mor Signes i hvert fall, selv om de blir supre også.

Gammel 04-09-10, 23:41   #159
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Jeg strikker en pixie-lue med hals. Har stor tro på bra passform.

Gammel 04-09-10, 23:56   #160
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Elias er fortsatt på pinnene ... Foruten det hekler jeg kåpe ala OM Grandma´s coat og dette teppet fra Drops:

Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:49.