Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-04-10, 10:02   #141
Silver
Aktiv

Medlem siden: Feb 2010
Silver har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Har du kjøpt buksen på nett? Hvor?

Den var stilig ja.
Synd at 1500 for en linbukse blir litt for dyrt.... *sukk*

Silver er ikke aktiv  
Gammel 19-04-10, 12:05   #142
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Gammel 19-04-10, 23:20   #143
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 20-04-10, 11:42   #144
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 20-04-10, 16:07   #145
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Råkule de buksene, Morgana!

Endelig får jeg vært med i tråd 8 Har sikret meg denne godbiten fra Rützou hos Fine Ting i Byporten i dag (livsfarlig butikk...)

Gammel 20-04-10, 20:37   #146
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har kjøpt slike, bare i svart. Bildet er hentet fra Brandos, 300 kr mer på nett enn i butikk, det er vel ikke helt vanlig?

Gammel 20-04-10, 20:38   #147
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg har kjøpt slike, bare i svart. Bildet er hentet fra Brandos, 300 kr mer på nett enn i butikk, det er vel ikke helt vanlig?

Veldig fine! Jeg lurer på om Brandos har skrudd opp prisene fordi de har "gratis" frakt. Det gjelder kanskje ikke alle merkene?

Gammel 21-04-10, 10:44   #148
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Veldig fine! Jeg lurer på om Brandos har skrudd opp prisene fordi de har "gratis" frakt. Det gjelder kanskje ikke alle merkene?

Det varierer veldig ser jeg, fant et par Art sko på en butikk, og der var de rundt 2-300 kr dyrere enn hos Brandos igjen.

Fine sko Sitron!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 21-04-10, 11:07   #149
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

Råkule de buksene, Morgana!

Endelig får jeg vært med i tråd 8 Har sikret meg denne godbiten fra Rützou hos Fine Ting i Byporten i dag (livsfarlig butikk...)

Den var kjempefin!!

Gammel 21-04-10, 11:09   #150
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Demotivert av våren i trøndelag går jeg nå til innkjøp av stølver...

Hunter Adjustable Wellies (for oss med tykke legger som vil ha den vanlige lendgen!)
Sorte:

Cream cable knit welly warmers

OOOo, najs! Strikkasokka også da, gitt! - Har du kjøpt de i byen, eller på nett?

Gammel 21-04-10, 11:12   #151
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

OOOo, najs! Strikkasokka også da, gitt! - Har du kjøpt de i byen, eller på nett?

Takk,takk! Jeg håper det blir bra! Den adjustablemodellen er ny i år, forresten.
Kjøpte de på nettet! De står nå fast i Køln

Easy Wellies Kjøpte Hunterstøvler og sokker til poden der også!

Gammel 21-04-10, 15:24   #152
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fra Esprit. Vurderer om jeg skal kjøpe den i gtått også. Den skjute litt mage siden den har strikken nede på hoftene.

Fikk også kjøpt meg et kjempefint Snö of Sweden kjede og armbånd. Har ønsket meg det lenge og nå fant jeg et som jeg likte veldig. Måtte bruke arbåndet med en gang.

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 21-04-10, 16:35   #153
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Søren, så gikk det ikke å kopiere bildet derifra. Uansett disse Muck-bootsene er mine nå. Kjøpt med tanke på vårens fjellturer i myrlandskap-tror det blir ekstremt vått fremover pga stooor snøsmelting.

Ikke så lekre, men veldig lette på foten! Hvis noen er interessert i Crispi fjellsko til dame i str 37 ca + mann ca str 43(må sjekkes) så gies de gjerne bort mot porto!!!!! Skal aldri mere på tur i vanlige fjellsko.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg mere klær 057.jpg (30,4 KB, 27 visninger)

Sist redigert av morgana : 21-04-10 kl 19:51.
morgana er ikke aktiv  
Gammel 21-04-10, 18:08   #154
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har bestilt litt nytt til meg selv til sommeren. Måtte ha litt større bikini til ammepupper.

Og en sommerkjole

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 21-04-10, 19:07   #155
livit
Duracell

livit sin avatar

Hvor: Rivieraen-Vestfold
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Har slått til med 2 par el naturalista i dag jeg da Når jeg først får tak i de i str 42 -ja da må jeg bare...

Disse:

Og disse:

Er mega-fornøyd selv før jeg har begynt å bruke de....

livit er ikke aktiv  
Gammel 21-04-10, 19:13   #156
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av livit, her.

Har slått til med 2 par el naturalista i dag jeg da Når jeg først får tak i de i str 42 -ja da må jeg bare...

Disse:

Og disse:

Er mega-fornøyd selv før jeg har begynt å bruke de....

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 21-04-10, 19:47   #157
livit
Duracell

livit sin avatar

Hvor: Rivieraen-Vestfold
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ja jeg er helt overveldet og lykkelig altså

Tenk hvor fine de rød/lilla blir til OM-kjolen min...

livit er ikke aktiv  
Gammel 22-04-10, 13:06   #158
Mamari
Med nebb og klør

Mamari sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Krem, her.

Den har jeg og, i hvitt! Synes den er rålekker, men skulle gjerne hatt en hvit underkjole som passet til under.

Har trålet Kapp-Ahl på Vintebro på jakt etter denne men dessverre fant jeg ingen som lignet en gang...

Mamari er ikke aktiv  
Gammel 22-04-10, 13:25   #159
Albertine
Passiv

Standard

Jeg har nettopp bestilt disse fra Duoboots og skal hente dem på søndag.

Gammel 22-04-10, 13:32   #160
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mamari, her.

Har trålet Kapp-Ahl på Vintebro på jakt etter denne men dessverre fant jeg ingen som lignet en gang...

De har den både i hvitt, lilla og beige på KappAhl i Karl Johansgate. Men jeg husker ikke størrelsene. Dvs, de hadde hvertfall den i lilla i 40/42 da jeg kjøpte min.

Knerten er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:52.