Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Vis meg dine støvletter

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-09-06, 20:33   #141
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Kjøpte dem på Lady Sport (?) i Oslo, holder til nær Gunerius, vegg i vegg med BabyShop. De er vel de eneste som har mye fra Stella McCartneys kolleksjon for Adidas. Kjøpte dem i fjor...

Der!

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 20:36   #142
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Der!

Øhm..eh...(burde klart å se det ja..) TAKK!!!!!!!!!!

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 21:42   #143
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Her kommer mine, ikke så fancy da men..

Kjøpt i København nå i sommer:

Kjøpt i Warszawa for et par uker siden:

Gode gamle:

Gammel 29-09-06, 11:12   #144
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vis meg dine støvletter!

Jeg har bestilt disse:

Sist redigert av MissS : 29-09-06 kl 19:44.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-06, 11:34   #145
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sannemor, her.

Jeg har bestilt disse:

http://www.laredoute.no/misc/Product..._7951566_1.JPG

Kule Sannemor

Gammel 29-09-06, 16:01   #146
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Jeg har bestilt disse:

http://www.laredoute.no/misc/Product..._7951566_1.JPG

Åhhh, de var lekre Sannemor

Gammel 01-10-06, 19:05   #147
Pastill
Pauset

Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Der!

Ble litt krise her da jeg var å så etter de skoene men så ikke snurten av de. Vet de er fjorårsmodell, men HÅÅÅPER jeg finner sånne...

Gammel 01-10-06, 19:09   #148
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Ble litt krise her da jeg var å så etter de skoene men så ikke snurten av de. Vet de er fjorårsmodell, men HÅÅÅPER jeg finner sånne...

Jeg så de heller ikke da jeg var innom i går. Men jeg så noen stilige sneakers

MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 20:17   #149
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Selv med 181 cm så liker jeg støvletter med till hæl, men med str 42 så må man lete litt.

Vår- og høststøvletter:

Disse er fòret og kan brukes på vinteren, men er altfor glatte.

Høststøvletter:

Skal ut og se på noen støvletter som Ecco reklamerer for nå, de har lavere hæl, noe som er bedre på glatta.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 21:38   #150
Pastill
Pauset

Standard

Jeg så de heller ikke da jeg var innom i går. Men jeg så noen stilige sneakers

Har sett noe som ligner på www.vagabond.com

Gammel 03-10-06, 19:00   #151
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Støvletter, ja. (ikke vasket før fotografering!)

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Stv1.jpg (27,4 KB, 21 visninger)
Filtype: jpg Stv2.jpg (32,9 KB, 11 visninger)
Filtype: jpg Stv3.jpg (29,0 KB, 7 visninger)
Filtype: jpg Stv4.jpg (36,2 KB, 15 visninger)
Filtype: jpg Stv5.jpg (41,0 KB, 7 visninger)
vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 19:03   #152
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Flere:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Stv6.jpg (27,4 KB, 4 visninger)
Filtype: jpg Stv7.jpg (22,3 KB, 7 visninger)
Filtype: jpg Stv8.jpg (30,3 KB, 6 visninger)
Filtype: jpg SC6.jpg (32,8 KB, 7 visninger)
vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 21:16   #153
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Jålebeinet, det var da noen ordentlig fine støvletter du har !

Alle de andres også, naturligvis...

Gammel 04-10-06, 16:40   #154
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

I dag har jeg kjedet meg, så her kommer bilder av endel av mine støvletter (Frye støvlettene er hos skomakermannen og får nye såler, og selskinnsstøvlettene + noen flere tykke vinterstøvletter står fremdeles nede i boden).

Altså:

Favorittene, etter Frye. Disse er gode å gå med og lekre til både bukser og skjørt.

Lette "lenge" etter sorte støvletter i høst, men disse ble jeg fornøyd med. Pene men likevel røffe.

Supre å gå med til tross for høyden!

Gode, varme og bekkenvennlige støvletter.

Disse ser nesten helt like ut som Frye'ene mine, men er på langt nær like gode.

Disse har jeg akkurat kjøpt av Angelique.

Nyanskaffelse ...

Snertne men vonde for bekkenet ...

Sånn Sannemor. Nå har du fått bildene dine.

Gammel 04-10-06, 16:42   #155
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Standard

Åsså har jeg jo støvler

Gammel 04-10-06, 17:06   #156
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Canisa ! Det var da en skikkelig fin kolleksjon ! Liker især de grønne samt regnstøvlene.

Gammel 04-10-06, 19:44   #157
Ingrid-lille
Dramaqueen

Ingrid-lille sin avatar

Hvor: Nordens Paris
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

canisa: HVOR har du vært og funnet de grønne?? DE likte jeg altså!! (og jeg MÅ jo ha enda flere støvletter...)

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 20:12   #158
Ginger2
Naiv og Super

Ginger2 sin avatar

Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Kjøpte dem på Lady Sport (?) i Oslo, holder til nær Gunerius, vegg i vegg med BabyShop. De er vel de eneste som har mye fra Stella McCartneys kolleksjon for Adidas. Kjøpte dem i fjor, og de var styggdyre mener jeg, 2500 eller noe sånt? Men verdt det!

Apropos støvletter og boots - om vi er glad i boots her inne, så sjekk denne karen jeg snublet over da jeg søkte/googlet etter et par bilder av støvlettene jeg nevnte...

http://images.google.com/imgres?imgu...icial%26sa%3DN

DÅNE!!!

Tja, noen liker gummistøvler, andre LIKER gummistøvler!

Gammel 04-10-06, 20:22   #159
Ginger2
Naiv og Super

Ginger2 sin avatar

Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Her var det mange fin støvletter .
Jeg har mange og da snakker vi mange støvletter. Elsker støvletter både å gå i og å se på og klarer derfor ikke selge unna etterhvert. Har vel nærmere 10 par bare i ulike brune nyanser, og ellers i andre farger også . Skal ta bilde av favorittene og legge her:

Gammel 04-10-06, 20:25   #160
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Nyanskaffelse ...

Er disse kjøpt på Wedins? Har sett noen lignende der, og det er en herlig grønn-farge!

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:08.