Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Burde vi ta hensyn til naboen her?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-11-08, 21:03   #141
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Burde vi ta hensyn til naboen her?

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg kan skjønne at man skal ta hensyn til ting som matallergier (ikke server reker til en med skalldyrsallergi osv), men når man VELGER å bo tett på andre et sted det er lov å ha husdyr.. når man vet man er allergisk og kan velge et bosted med regler for dette. Er det riktig å nekte naboene gleden det er å ha husdyr?

For mange er det å ha dyr en veldig viktig del av livet. Jeg ser ikke at hensynet til en allergiker som ikke vet å kjøpe seg egnet bosted skal veie større jeg? Hvem er mest egoistisk?

Jeg ser selv at jeg må flytte om jeg ikke gidder stelle hagen min lenger, for sånn er reglene her. Man må ha en ok hage. Jeg vurderer seriøst å flytte et sted uten hage (*hagehater*) for jeg syntes det er gørr og mas. Burde det ikke være likedann for de med feks allergi? Man kjøper egnet bolig som passer en selv og ens behov?

Nå tror jeg ikke at det er så mange allergikere som ikke tenker sg om dersom naboen er en gal kattedame med 14 katter. Men det er ikke rettferdig synes jeg at en allergiker ikke skal kunne bo i et borettslag hvor det er lov å ha husdyr uten å kunne forvente at de som har husdyr holder dem unna andres eiendom og hus.

Dette synes jeg er et eksempel på hvor lite forstående man kan være. Allergikere kan få dårligere helse for hvert astmaanfall som de blir utsatt for og da synes jeg virkelig ikke at naboen skal ha rett til å la den hårete katta si springe rundt på andres eiendom fordi det gir naboen personlig glede.

Det er ingen som hadde godtatt at en nabo hadde stått og røyket inn vinduene til seg selv heller, og det er det tross alt ingen som er allergisk mot.

Gammel 04-11-08, 21:07   #142
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Himmel og hav. Jeg fremstår jo som rene bitchen som idet hele tatt har vurdert dette.

Dere glemmer middelet folkens. Vidundermiddelet som t.o.m dyrlegen har anerkjent.

Gammel 04-11-08, 21:14   #143
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Himmel og hav. Jeg fremstår jo som rene bitchen som idet hele tatt har vurdert dette.

Dere glemmer middelet folkens. Vidundermiddelet som t.o.m dyrlegen har anerkjent.

Jeg er veldig skeptisk mot dette midlet. Hvordan er det testet? Har det bivirkninger for dyret? Hvordan vil det påvirke allergiutviklingen på sikt? Hvordan vil man reagere om 5 år, 10år? Hadde det vært så enkelt hadde dette midlet vært betydelig mer anerkjent. En dyrelege kan vurdere om det er greit å bruke for dyret. En dyrlege kan ikke si noe om hvordan det vil påvirke en voksen med allergi eller om det vil påvirke utviklingen av allergien. Finnes det noen studier i forhold til barn og utvikling av allergi og bruk av dette midlet? Skeptisk.

Gammel 04-11-08, 21:15   #144
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Og det funker ikke. ikke på alle
En venninne har smurt inn tanta si katt og hatt den hjemme hos seg en uke å hun reagrte like mye på den.
Men et noen andre den funker for.

Vist du vil ha katt så synnes jeg du skal få deg katt

Gammel 04-11-08, 21:16   #145
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mor til 4, her.

Men det er vel et problem der kattene ikke er kastrerte.
Vi har 3 kastrerte katter og de har aldri tisset/markert på noe som helst. Ene katten her er ikke så gammel så den er ikke kastrert enda, men skal det denne mnd, gjør det før den begynner å markere rundt. Den er heller ikke ute, synes at katter som er ute bør være kastrert. Det er mer enn nok av hjemløse katter og en bør ikke bidra til enda flere.

OK, men gjelder dette både hun og han-katter?

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-08, 21:17   #146
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ville først ha, som dere har tenkt, testet ut dette middelet for å se om det fungerer på din mann. OM det gjør det, kan du jo ta deg en prat med nabodama for å høre om hun er villig til å teste. Om det fungerer på henne også, behøver dere ikke bekymre dere for allergien hvertfall.

At katter er katter kommer man ikke bort i fra, MEN man kan sterilisere hunnkatter og kastrere hannkatter. Naboen/du kan i tillegg sprøyte noe greier rundt sin hage som danner en slags fysisk sperre som kattene ikke vil krysse. Når du har gjort det, føler jeg at du har strukket deg ganske langt i forhold til godt naboskap. Så lenge det ikke er forbudt å ha katter, kan jeg ikke se at det er "kriminelt" overfor naboen å ha det.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-08, 21:18   #147
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg stiller meg meget skeptisk til dette smøremiddelet. Jeg ser for meg en grøsselig smørekatt med pelsen liggende tett og klissete inntil kroppen. Hva er stasen med en slik katt?

Det stod at etter 3 uker hadde smøremiddelet fjernet 50 % av allergiproblemet. Etter 50 % forbedring er jeg fortsatt ganske syk. Og hvordan jeg skulle ha kommet meg gjennom de tre første ukene fortoner seg som et mysterium.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-08, 21:19   #148
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Det er vel ikke forbud mot sauer heller?

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-08, 21:19   #149
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Er det dette midlet? http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=15099822&sid=xz2cab04B2Y322853&WT. svl=Bilde
Petal cleanse

Gammel 04-11-08, 21:20   #150
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Det er vel ikke forbud mot sauer heller?

Nei, men jeg antar at det er lettere å hindre at naboens sauer kommer inn i hagen enn naboens katt.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-08, 21:20   #151
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Hva i all verden skal du med en katt?

Min tanke også. Ønsker du å snuble i noe hele tiden, kan du alltids knyte bena sammen med et hoppetau.

Jeg har aldri helt skjønt hva folk vil med dyr som åpenbart liker å være alene, forakter mennesker og ikke liker kos. Ikke lojale, snille eller sosiale. Merkelig dyr å dra inn i flokken.

Hunder, derimot! Eller menn!

Gammel 04-11-08, 21:23   #152
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror at katter enda så nydelige de er skaper mange reaksjoner hos folk. Ikke bare allergiske. Det er litt sånn elsk-hat-forhold til disse nøstene som skiller seg ut ved å plage omgivelsene mer enn de fleste andre husdyr. Enda så søte de er. Jeg tror jeg hadde vært like irritert på nabokatten(e) som har bosatt seg på terrassen vår selv om jeg ikke var allergisk. Jeg er lei av kattepiss, kattehår på møblene våre, stadig stanging i vinduene våre, å jage katter ut av huset, skrikende katter utenfor vinduet om natta, kattedritt i sandkassa osv. Jeg opplever ikke det samme med hunder. Jeg framstår sikkert som bitch jeg også når jeg sier at det er like fair å tenke at katteeiere bør holde seg til landlige strøk, som at folk som misliker evt. er allergiske mot katt må finne seg borettslag med dyreforbud når de er ute etter bolig.

Gammel 04-11-08, 21:23   #153
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, jeg ville definitivt latt smørekatten være.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-08, 21:24   #154
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Hva slags katter er det du har vært borti, Mim? Om noen i det hele tatt?

Katter som elsker å ligge i fanget og bli strøket på, som smyger seg rundt bena på deg eller som springer etter deg og vil leke. Det kaller jeg absolutt å være kosen, snill og sosial.

Gammel 04-11-08, 21:28   #155
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Jeg har aldri helt skjønt hva folk vil med dyr som åpenbart liker å være alene, forakter mennesker og ikke liker kos. Ikke lojale, snille eller sosiale. Merkelig dyr å dra inn i flokken.

Jeg lurer også på hva slags katter Mim har vært borti. Vår trofaste gamle huskatt som ble 16 år gammel var akkurat det motsatte av alt dette. Jeg skulle gjerne hatt en katt om ikke noen i familien var allergiske.

(Hunder derimot, ser ikke jeg helt vitsen med).

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-08, 21:31   #156
Blomst
nygift

Blomst sin avatar

Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Nei, jeg ville definitivt latt smørekatten være.

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-08, 21:37   #157
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er vokst opp med praktfulle og sosiale katter, og siden det var på landet og på 70- og 80-tallet så har jeg aldri tenkt over at det var til plage. Det er noen katter i nabolaget her nå, og de er innom i blant, men det plager meg ikke.

De gneldrende nabobikkjene, derimot!

Gammel 04-11-08, 21:38   #158
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Nå tror jeg ikke at det er så mange allergikere som ikke tenker sg om dersom naboen er en gal kattedame med 14 katter. Men det er ikke rettferdig synes jeg at en allergiker ikke skal kunne bo i et borettslag hvor det er lov å ha husdyr uten å kunne forvente at de som har husdyr holder dem unna andres eiendom og hus.

Dette synes jeg er et eksempel på hvor lite forstående man kan være. Allergikere kan få dårligere helse for hvert astmaanfall som de blir utsatt for og da synes jeg virkelig ikke at naboen skal ha rett til å la den hårete katta si springe rundt på andres eiendom fordi det gir naboen personlig glede.

Det er ingen som hadde godtatt at en nabo hadde stått og røyket inn vinduene til seg selv heller, og det er det tross alt ingen som er allergisk mot.

Klart de ikke skal få komme inn i deres hus osv, men jeg trodde ikke det var diskusjonen? Trodde dette gjaldt noen som ikke kunne ha katt fordi det kunne komme hår inn hos naboen osv. Er masse katter her, men har aldri vært borti at noen kommer inn døra. Så virkelig ikke at dette kunne være en problemstilling...

Samfunnet er ikke tilrettelagt for folk med handicap dessvere, men de kan jo gjøre mye selv for å få det bedre. Selvfølgelig er astmaanfall noe man skal ta alvorlig, men om man er så allergisk og potensielt syk så burde man vel kunne tilrettelegge bosituasjonen sin så langt det lar seg gjøre....Det er ganske essensielt for dem selv å ivareta egen helse og ikke overlate dette til tilfeldigheter.

Poenget mitt er at man ikke kan forvente noe i en slik situasjon. Dessverre.
Derfor må de ta høyde for det også.

Sist redigert av Joika : 04-11-08 kl 21:51.
Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-08, 21:40   #159
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

For mange er det å ha dyr en veldig viktig del av livet. Jeg ser ikke at hensynet til en allergiker som ikke vet å kjøpe seg egnet bosted skal veie større jeg? Hvem er mest egoistisk?

Man kjøper egnet bolig som passer en selv og ens behov?

Jeg kan ikke komme på så veldig mange steder innenfor bygrensa i Trondheim der jeg ikke risikerte å bli utsatt for naboer med katt. Det finnes noen borettslag med husdyrforbud, men hvem har lyst til å (måtte) bo i borettslag resten av sitt liv? Og har jeg råd til å kjøpe meg en enebolig, så er det jo ikke akkurat slik at tomtene her i området er flere mål store og garantert nabokattfri.

Nå sier jo Myrsnipa at naboen hennes ikke prøver å forhindre Myrsnipe-familien å anskaffe katt. Det er Snipa selv som er hyggelig og spør om naboens allergi er noe de bør ta hensyn til. Og det får hun svar på.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-08, 21:42   #160
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Det ser jo ut som om det er mange som ikke liker katter i denne tråden
Kanskje dere kunne ha signert denne underskriftkampanjen for å kanskje få til et påbud om å å kastrere huskattene. Så slipper en at det blir født tusenvis av katter i året som blir hjemløse, formerer seg videre og resultatet blir enda flere hjemløse katter. Og katter som er kastrerte holder seg som regel mer hjemme hos seg selv og markerer ikke rundt på alt som er.

http://www.underskrift.no/vis.asp?kampanje=1770

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:28.