|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#141 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Liker du campinglivet?
Se denne tråden (kom opp da jeg googlet Intex luftmadrass).
![]() |
#143 |
Nybegynner
Medlem siden: Apr 2008
![]() |
![]() Sv: Liker du campinglivet?Campinglivet er ok på fjellet eller et par overnattinger på en campingplass, men ferie for meg er å slippe å kjøre bil mil etter mil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Da lurer jeg litt på hvordan plasser du har vært på? Bruk papp og plast når du spiser i vogna. Spise på resturant med supergod mat for oss 5 kostet 300 kroner inkl. drikke (brus) så mye en ville. Mannen og jeg snakket akkurat om tidligere i dag at med sånt vær det er nå om dagen så hadde 2 uker på Daftø i Sverige vært fullgodt med en sydenferie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Liker du campinglivet?Jeg elsker det. Hytter, telt, gapahuk, soving under åpen himmel. Jeg elsker fjord og fjell, og tilbringer så mye tid som mulig på slike ting. I år ble ferien tilbragt i fjellene som vanlig. Vandring i Rondane og Trollheimen i et par uker. Finnes ikke bedre. Jeg blir fysisk uvel ved tanken på storbyferie og sydenstrand.
![]() |
#146 |
Stort sett blid
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Liker du campinglivet?[quote=maribo;1103787]Ingenting er som en 3-ukers teltferie på campingplasser!!!!!
![]() |
#147 |
Passiv
|
Vi har kjøpt to luftmadrasser på Europris til den nette sum av 149,- pr stk. De er en meter brede, og nesten 2 meter lange - og tykke. Sov som en stein jeg, og jeg får fort vondt i ryggen vanligvis. Holdt bra på lufta. Vi brukte dem som ekstrasenger her i stud. leilighet, og sov på dem nesten ei uke. Trengte ikke å etterfylle luft mer enn en gang. |
![]() |
![]() |
#148 |
Vaklende
|
Takk, men det var denne tråden som startet bakkesovingen. :fornærmet:
Sugar, ah, honey, honey You are my candy girl... Den har jeg ikke prøvd ennå, må bare finne ut hvordan jeg skal smugle innkjøpet forbi kjøpestopp-tråden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Vaklende
|
Sitter du og ser skrekk-filmer altså? Når kommer gutta dine tilbake da? Tenker du gleder deg nå? :luller aC inn i kozemoze-land mens leter frem høygaffelen: |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
|
De sover i de splitter nye sengene sine for første gang as we speak. |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Vaklende
|
Åh! :smelter og legger vekk gaffelen: |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Vaklende
|
Nå har jeg tenkt minst to minutter ute å komme på andre naturlige meitemark-navn enn de som er relatert til avsporingstemaet i serverbyttetråden? Du kan da ikke ha dårlige assosiasjoner til det?!? Sist redigert av Balanse : 28-07-08 kl 23:11. Årsak: Bytte ikke pytte |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Liker du campinglivet?AC og Balanse har begynt å prøve seg ser jeg.
Skal dere kjøpe vogn? |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
|
Vel, jeg hadde jo en hel klasse fra ungdomsskolen å ta av. |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
|
![]() Sv: Liker du campinglivet?Føkk. Det ble helt feil når det plutselig gikk opp for meg hva du mente. Nei, det var ikke sånne assosiasjoner jeg tenkte på. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|