Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor blir tropesommeren vår av?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-06-08, 22:20   #141
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor blir tropesommeren vår av?

Jeg har frosset bakenden av meg. :hutre:

Gammel 27-06-08, 22:45   #142
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Etter arbeid bars det rett ut på terassen og der ble vi til kl halv ti.
Været har vært kjempeflott og det er meldt enda bedre til i morgen. Vi har grilla og kosa oss med et glass vin. Håper det blir såpass fint vær i morgen at vi kan bade i sjøen. Livet er hærlig!

Gammel 28-06-08, 08:03   #143
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Her har vi stått opp til strålende sol fra klar himmel. Kjenner på tempen at det kan bli varmt i dag, så Leo har fått sommerdrakt under klærne i stedet for body. Så er det bare å kle av ham når varmen kommer for alvor.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-06-08, 08:05   #144
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå er det også fint ute her. Jeg øyner et håp!!

Klærne ute på "terassen" har faktisk tørket i løpet av natta! I pisseværet som har vært i det siste, brukte de 2-3 døgn på å tørke!

Gammel 28-06-08, 08:15   #145
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg vurderer nesten å bli med mann og datter til byen i dag, bare for å kunne spise jordbær i torgtrappene.

Gammel 28-06-08, 09:03   #146
Tøtto
Superduperaktiv

Tøtto sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Tøtto er litt kulTøtto er litt kulTøtto er litt kul
Standard

Jeg og vil ha sol!

Gammel 28-06-08, 11:50   #147
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

I dag har det faktisk vært tropete i dag. Vaarmt, klarblå himmel og masse sol. Jeg spaserte ned til Kvadrat og måtte ta av jakken, ble helt svett. Nyydelig!

Jeg er feit og svett og utilpass og syns solen kan holde seg borte. :grumpy: Iallfall til jeg har fått kjøpt meg noen klær som passer. Helvetes røykeslutt. :dobbeltgrumpy:

Nå skulle jeg finne en Terje Tysland sang som var passende til humøret mitt på youtube, men den var dessverre (?) ikke der: Tittelen på sangen er "Ka fan e du så gla for?", så da kan du vel se for deg humøret mitt ...

Her skinner solen ja.

Gammel 28-06-08, 14:08   #148
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Standard

Her er det strålende sol, godt og varmt, og en herlig, lett bris.

Gammel 28-06-08, 17:15   #149
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Her er det litt yr, men fin temperatur. Skal straks begynne å grille nå. Må muligens sette opp en stor parasoll, men det går greit. Håper på strålende sol i morgen.

Gammel 28-06-08, 21:06   #150
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Deilig dag i dag. Sol og blå himmel og temperaturen ble jo også grei etterhvert. Men nå regner det litt. Håper det blir fint i morgen også.

Gammel 28-06-08, 21:25   #151
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Finnmark melder herved om hele 10 grader i dag.
Og regn, regn, regn.
Leddene mine har gått bananas og om jeg ikke får litt varme snart kommer jeg til å gå i boks fullstendig.
Takk og lov for mitt nye hus med boblebad.

Gammel 01-07-08, 12:56   #152
Maylen
På lukket avdeling

Maylen sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: På lukket avdeling
Blogginnlegg: 3
Maylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populærMaylen er populær
Standard

Fikk et par dager med sol, så nå er vel sommeren over tenker jeg.

Maylen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-08, 14:52   #153
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I dag har det faktisk vært ganske varmt ute. Litt sånn vekslende, men jeg og vesla gikk ganske tynnkledd ute og var veldig varme. Har vært strålende sol og blå himmel.

Gammel 01-07-08, 16:28   #154
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her skal det visst skje i morgen.
Jeg har dundrende hodepine og kjenner høytrykket som er på vei, for å si det slik.

Gammel 01-07-08, 16:36   #155
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Standard

Kanskje det er derfor jeg har skallebank?

Gammel 01-07-08, 20:34   #156
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Jeg også!
:for en gangs skyld glad for hodepine:

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-08, 22:52   #157
Bingo
Aktiv

Medlem siden: Jun 2008
Bingo har et hav av muligheter foran seg
Standard

Synes det er fint nå. Et par og tjue dager på dagen er behagelig og ikke varmere enn 15 om natta. Hetebølger er gøy det og, men ikke når de varer i over en uke som i starten av juni.

Bingo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-08, 09:35   #158
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Standard

It has arrived. ese:

Ikke gøy med en febervarm baby. Ikke gøy i det hele tatt.

Gammel 04-07-08, 10:50   #159
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Vi her Nord har nydelig vær. I dag igjen. 28 grader i skyggen kl 9 på morran. Deilig.

Gammel 04-07-08, 11:29   #160
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 16
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Å det er skikkelig varmt her nå. I går var det 28 grader, nå vet jeg ikke men antakelig er det varmere. Sitter og kjemper mot fristelsen til å stikke i barnehagen, og sykle til stranda. Hvem vet hvor lenge det varer?

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:55.