|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#142 |
kamerat
|
![]() Sv: Da var NM en saga blottJeg forstår ikke helt vendingen i denne tråden, men den virker litt fjompete, kanskje. Hvem pisser egentlig på hvem? Fotball kan tydeligvis gjøre rare ting med folk. Dropp nå i hvert fall å kalle hverandre idioter.
![]() |
#143 |
|
![]() Sv: Da var NM en saga blottJeg pisser ikke på noen, men kaller gjerne andre uintelligente hvis jeg har grunn til det. (Det skal forresten mer til enn å heie på "feil" lag før jeg kaller noen noe. Sånn nesten alltid, ihvertfall.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Live and let live
|
![]() Sv: Da var NM en saga blott
Jeg kan ikke huske å ha pisset på noen noen gang jeg ...
![]() |
#151 |
<*(((<
|
Eventuelt har laptopen din mulighet til å gjøre om noen av tastene dine til numerisk tastatur ved å trykke "Num Lock". Se etter, er det ikke noen små tall på noen av bokstavene på tastaturet ditt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
HATER Bergen by
Medlem siden: Aug 2007
![]() |
Jeg har hvertfall ikke kalt noen her inne idioter bare fordi de har en annen mening om ting enn meg selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
kamerat
|
Vel, vel. Hvis du ikke mener du har det, så snakket jeg vel ikke til deg, da. Jeg synes godt dere kan stoppe nå.
![]() |
Emneord |
unevnelig forum |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|