Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Da var NM en saga blott

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-09-07, 16:57   #141
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Da var NM en saga blott

Nå begynner det å ligne noe her.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-07, 17:15   #142
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg forstår ikke helt vendingen i denne tråden, men den virker litt fjompete, kanskje. Hvem pisser egentlig på hvem? Fotball kan tydeligvis gjøre rare ting med folk. Dropp nå i hvert fall å kalle hverandre idioter.

Jeg liker forresten å skrive åssen. Iblant.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-07, 17:38   #143
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg pisser ikke på noen, men kaller gjerne andre uintelligente hvis jeg har grunn til det. (Det skal forresten mer til enn å heie på "feil" lag før jeg kaller noen noe. Sånn nesten alltid, ihvertfall.)

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-07, 17:40   #144
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var ikke lett å skille mellom ack og tutta her. :deltar:

Gammel 08-09-07, 17:41   #145
DM
Live and let live

DM sin avatar

DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg pisser ikke på noen, men kaller gjerne andre uintelligente hvis jeg har grunn til det. (Det skal forresten mer til enn å heie på "feil" lag

Jeg kan ikke huske å ha pisset på noen noen gang jeg ...

Gammel 08-09-07, 17:45   #146
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

...noe som i og for seg er ganske festlig.

Avsporing: Hvorfor fungerer ikke den Alt+0133saken på laptopen? :frustrert:

Gammel 08-09-07, 17:46   #147
DM
Live and let live

DM sin avatar

Standard

Fordi du ikke har eget nummertastatur på siden slik man har på stasjonære?

Gammel 08-09-07, 17:47   #148
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Fordi du ikke har eget nummertastatur på siden slik man har på stasjonære?

Urettferdig. *kjenner gleden over ny pc svinner hen*

Gammel 08-09-07, 17:50   #149
Lenam
awesom

Lenam sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har blitt utestengt, jeg "kranglet" forøvvrig med Nenne jeg.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-07, 17:52   #150
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Så hvis jeg kjøper USB-nummertastatur, så blir det riktig igjen?

Gammel 08-09-07, 18:00   #151
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så hvis jeg kjøper USB-nummertastatur, så blir det riktig igjen?

Eventuelt har laptopen din mulighet til å gjøre om noen av tastene dine til numerisk tastatur ved å trykke "Num Lock". Se etter, er det ikke noen små tall på noen av bokstavene på tastaturet ditt?

Steike, det var dårlig forklart. Jaja.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-07, 18:03   #152
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

…det virket!

Allikevel en ganske tungvint måte å gjøre det på. :vanskelig: *ønsker meg USB-nummertastatur, gjerne med koppvarmer og epleskreller i tillegg*

Takk torsken!

Gammel 08-09-07, 18:07   #153
ack
HATER Bergen by

ack sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
ack har et hav av muligheter foran seg
Standard

Jeg kan ikke huske å ha pisset på noen noen gang jeg ...

Slapp av, det har ikke jeg heller, det er bare et uttrykk, hvertfall innenfor fotball.

ack er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-07, 18:08   #154
ack
HATER Bergen by

ack sin avatar

Standard

Du er ikke den eneste.

Gammel 08-09-07, 18:08   #155
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Jeg lurer på hva Bill Watterson hadde sagt om Tommyene til Tutta og ack?

Gammel 08-09-07, 18:13   #156
ack
HATER Bergen by

ack sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg forstår ikke helt vendingen i denne tråden, men den virker litt fjompete, kanskje. Hvem pisser egentlig på hvem? Fotball kan tydeligvis gjøre rare ting med folk. Dropp nå i hvert fall å kalle hverandre idioter.

Jeg liker forresten å skrive åssen. Iblant.

Jeg har hvertfall ikke kalt noen her inne idioter bare fordi de har en annen mening om ting enn meg selv.

Gammel 08-09-07, 18:14   #157
ack
HATER Bergen by

ack sin avatar

Standard

Jeg lurer på hva Bill Watterson hadde sagt om Tommyene til Tutta og ack?

Han hadde sikkert vært stolt.

Gammel 08-09-07, 18:19   #158
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av ack, her.

Jeg har hvertfall ikke kalt noen her inne idioter bare fordi de har en annen mening om ting enn meg selv.

Vel, vel. Hvis du ikke mener du har det, så snakket jeg vel ikke til deg, da. Jeg synes godt dere kan stoppe nå.

Tinetoff, moderator

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-07, 18:57   #159
HP
Administrator

HP sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av ack, her.

Og her mente jeg selvsagt å skrive, ja ja, da HAR vel du nok å henge fingrene dine i. :retter uten rettknapp:

Oppe til høyre, over innlegget, foran innleggsnummeret. :hjelpsom:

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-07, 20:36   #160
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Jeg har blitt utestengt, jeg "kranglet" forøvvrig med Nenne jeg.

Høtte?

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
unevnelig forum

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:15.