Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

NY NY uendelig shoppingtråd ...

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-08-07, 02:43   #1
syllan
Viking F.K !!

syllan sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Jeg har handlet en hel del i det siste

kjøpte miniature regntøy til hannah som skal begynne på skolen

syllan er ikke aktiv  
Gammel 07-08-07, 03:04   #2
syllan
Viking F.K !!

syllan sin avatar

Standard

åsså støvler selvsagt

hehe å buksa til seff...

å så kjøpte jeg ny reima dress til henne i helfarget sjokoladebrun ,for 875 kr
syns den var drit kul jeg!

åsså kjøote jeg to cardigans til hannah mor, kjekkt med nye ting på skolen

en fra ticket to heaven (den prikkete)
å en fra cecilie westh.

åsså et par støvler til mor selv

syllan er ikke aktiv  
Gammel 07-08-07, 12:38   #3
syllan
Viking F.K !!

syllan sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Veldig søt kjole, Nabbe!

Kjøpte gave til mannen i dag, vi hadde bryllupsdag på lørdag. Endelig er det slutt på at jeg alltid må passe på å ta med bleier, skift o.l. Blir grei å ha på den lange flyturen til Norge på fredag, tenker jeg:

utrolig tøff!

syllan er ikke aktiv  
Gammel 08-08-07, 08:35   #4
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

I anledning Stockholm tur i morgen har jeg kjøpt meg nye sko. (Ellers hadde jeg brukt hele Stockholmsturen til å lete etter nye sko der)

Jeg skulle egentlig kjøpe meg nye Campersko med liten eller ingen hæl, men så prøvde jeg et par El Naturalista og var solgt. Det var som å gå på en sky! Har kjøpt de i sort.

Jeg har kjøpt meg ny mobil, selv om den forrige var gullego...
Det var en del småting som bare irriterte meg med den.
Den nye er en Nokia 7390.

Frost er ikke aktiv  
Gammel 08-08-07, 08:49   #5
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

I anledning Stockholm tur i morgen har jeg kjøpt meg nye sko. (Ellers hadde jeg brukt hele Stockholmsturen til å lete etter nye sko der)

Jeg skulle egentlig kjøpe meg nye Campersko med liten eller ingen hæl, men så prøvde jeg et par El Naturalista og var solgt. Det var som å gå på en sky! Har kjøpt de i sort.

De skoene likte jeg, så supergode ut (sliter med ryggen)
Har du link til nettbutikken?
(regner med at det var en norsk, ikke den engelske siden bildet er linket fra?)

Gammel 10-08-07, 17:36   #6
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Shoppa litt på HM.

Denne kjolen til Hannah var råååkul!
Jeg kjøpte den i grå og lilla. Med en lilla genser under, og lilla tights..

Her er et lite "fargebilde"

Og så ei brun bukse med hjerter på.
Og noen gensre.

Og til slutt støvler.

Dette blir nok Hannahs bursdagsgaver.

Kjøpte også en grønn topp til meg selv

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 11-08-07, 11:02   #7
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gleder meg.

007 er ikke aktiv  
Gammel 11-08-07, 18:09   #8
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Denne kjøpte jeg på B Young
Strikkakjole/tunika.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 11-08-07, 18:44   #9
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Den var stilig Guniss.

dharma er ikke aktiv  
Gammel 11-08-07, 20:47   #10
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Stilige, Nabojenta. Synd de var for små.

007 er ikke aktiv  
Gammel 11-08-07, 21:27   #11
MokkMokk

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Jeg har shoppa litt høstklær i det siste. Noe i nettsjappa til HM, og noe i andre butikker. I tillegg til noen par sorte og offwhite strømpiser har jeg blant annet handlet dette:

Har også kjøpt bl.a. to lekre skjørt hos B*Young, men finner ikke bilde av disse på nett. Skal se om jeg får lagt ut noen selv.

Sist redigert av MokkMokk : 11-08-07 kl 21:37.
MokkMokk er ikke aktiv  
Gammel 11-08-07, 21:31   #12
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjempefin kjole/tunika Guniss! Tror jeg må prøve en sånn jeg også - perfekt høst- og vinterplagg altså!!!

Gammel 11-08-07, 22:06   #13
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Snille mannen min. Han har shoppet sko til meg på nettet. Han ville ikke fortelle meg hvordan de så ut, så jeg gledet meg som en unge til de kom.

Syntes de var stilige, men dessverre var de litt for små til meg.

Kjempestilige sko, han viste dem til meg før du fikk dem, og skjønte nok at de var for små. Ikke lett å bestille amerikanske skostørrelser. Men kanskje du får omsetning for dem på FP av noen med små puselabber?

Jeg har forøvrig shoppet meg en superdeilig kosedress i organisk bomull på H&M i dag. Og en del nøvendigheter til ungene, blant annet sokker til storebror, 7 i pakka, en for hver ukedag. Det syntes han var kult.

LaBanga er ikke aktiv  
Gammel 11-08-07, 22:31   #14
MokkMokk

MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Her er noe av fangsten hos B*Young. Fine skjørtene. Jeg får hetta av bukser og skjørt med høyt liv, så det at disse skal ligge litt på hoftene passer meg ypperlig.
Flasher meg selv litt her, men pytt. Og se bort fra den ikke akkurat matchende genseren.

Kjøpte også en kjempefin tights der, med rynkeeffekt nederst på sidene. Har ikke sett det før, det var ihvertfall veldig fint!

MokkMokk er ikke aktiv  
Gammel 11-08-07, 22:47   #15
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Var det du som hadde fått tvillinger???

Pastill er ikke aktiv  
Gammel 11-08-07, 22:50   #16
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Oh man, ja der sier du noe... og jeg som akkurat tenkte at hun utifra magen å dømme ikke ser ut til å ha født i det hele tatt .

Nooria er ikke aktiv  
Gammel 11-08-07, 23:00   #17
MokkMokk

Standard

Det er ikke mer enn ett år siden at jeg seriøst trodde jeg måtte ha bukplastikk for å få orden på magen etter tvillingsvangerskapet. Da hadde jeg en gjenstridig pølse som hang over keisersnittarret og som gnikket vondt mot alt som var av bukselinninger. Men jeg har ingen strekkmerker (utrolig nok, for jeg var diger!), og magen trakk seg sakte men sikkert sammen igjen ettersom tiden gikk. Den er ikke akkurat steinhard og veltrent, men med litt mer trening skal jeg ikke klage. Jeg har nok vært heldig.

MokkMokk er ikke aktiv  
Gammel 11-08-07, 23:39   #18
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Syntes de var kjempefine. Hvor er de kjøpt?

e-bay tror jeg ...

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Hvilken størrelse er de da?

De var veldig stilige iallefall!

De er størrelse 7. Vet ikke hva det tilsvarer i europeiske str. Jeg bruker til vanlig 38-39. Fikk skoene på meg, og de var store nok i lengden, men de var så utrolig smale og trange over tærne. Så de som skal passe dem må ha smale og nette føtter.

Har ei svigerinne med veldig små føtter. Vil at hun skal prøve dem først, siden de er typisk hennes stil. Om hun ikke passer dem, legger jeg dem kanskje ut for salg her.

Gammel 12-08-07, 00:36   #19
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Nå skal jeg på B young og handle tights ser jeg.

Skjønner godt at du vil ha bukser og skjørt på hoftene ja, ikke akkurat noe problem med den magen du har nei.

Imponert over mannen din Nabojenta.

dharma er ikke aktiv  
Gammel 12-08-07, 12:12   #20
syllan
Viking F.K !!

syllan sin avatar

Standard

Har vert å kjøpt 1ste skoledagsklær til Hannah

denne "mini a ture" genseren

denne "mini a ture" buksa

åsså en stripete "mini a ture" cardigan i 100% merinoull som var drit fet
finner ikke bilde av den på nett så jeg skal få tatt et selv

nice!!

syllan er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:11.