Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er det kult med mammanick på forum?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Er det kult med mammanick på forum?
Kan man si baby, må man ha mammanick 3 1,27%
Det er dødskult, ikke alle skjønner at jeg er mor uten mammanick 5 2,11%
Det er så søtt og kosemosete og jeg MÅ bare ha barnets navn i mitt nick 2 0,84%
Nei, det er utrolig harry 31 13,08%
Nei, og om folk har så lite fantasi at de trenger slikt nick, bør de lese flere bøker 53 22,36%
Jeg nekter å harselere med mammanick, men vil se resultatene 143 60,34%
Deltakere: 237. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-04-07, 22:53   #141
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Er det kult med mammanick på forum?

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Nå er du ikke kul før du tør å være lynharry.

Yeeeeah!
Så er det håp for meg likevel...

Gammel 18-04-07, 07:24   #142
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg har etterhvert begynt å reagere raskere hvis noen kaller meg ved nicket mitt enn ved RLnavnet.

Jeg reagerer lynkjapt om noen bruker det navnet som jeg har brukt som nick i sju år.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-07, 14:22   #143
Tuneland
grand multipara

Tuneland sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt liktTuneland er virkelig godt likt
Standard

Njæsj, synes ikke det er verre enn de som har frukt som nick.

Helt ærlig, jeg bryr meg veldig, veldig lite om hva folk kaller seg, det er en del av mangfoldet. Bra at ikke alle feks bare vil ha fruktnick, da hadde det hvertfall blitt mange Sitron, *Sitron, sitron, _sitron_ SiTrOn etc.

Gammel 18-04-07, 18:49   #144
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Hadde du hatt et alternativ som het "Bryr meg midt i ræva" så skulle jeg stemt det.

Jepp.

Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-07, 19:18   #145
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg nekter å harselere, men vil se resultatene.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-07, 19:25   #146
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Jeg nekter å harselere, men vil se resultatene.

Pyse.

Gammel 18-04-07, 19:30   #147
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Pyse.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-07, 19:32   #148
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du er søt likevel, Claire.

Gammel 21-04-07, 13:19   #149
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Selvfølgelig er det kult med mammanick, jeg har jo det.
(i tillegg har jeg elendig fantasi)
Har hatt mamma'n til nick, og det har jeg i ettertid hatet.
Mams er en forkortelse (pga likt nick) for mamsen som jeg bruker over alt ellers.
Da var det ørten nick jeg var igjennom før jeg ble irritert og skrev Mamsen og det gikk, dermed ble det hengende igjen.

Gammel 21-04-07, 15:30   #150
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Bra vi er i ferd med å komme til bunns i denne problematikken.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-07, 21:49   #151
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Bra vi er i ferd med å komme til bunns i denne problematikken.

Ja, det er jo presserende å få avgjort en gang for alle hvor kule andres nick er ...

Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-07, 21:56   #152
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Hadde du hatt et alternativ som het "Bryr meg midt i ræva" så skulle jeg stemt det.

Akkurat det så jeg også etter. Er det noe jeg bruker minimalt/null tid og krefter på å tenke på, er det folks nick.

Gammel 21-04-07, 23:28   #153
vimjer
Tante Sofie

vimjer sin avatar

Blogginnlegg: 6
vimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelenvimjer er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Majsa, her.

Akkurat det så jeg også etter. Er det noe jeg bruker minimalt/null tid og krefter på å tenke på, er det folks nick.

Enig med Majsa.

Alt folk har tid til å tenke ut ...

vimjer er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 05:16   #154
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Værsågod:

Hvor har jeg sett den avataren før?

Gammel 22-04-07, 06:38   #155
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Manga, her.

Jeg hadde også stemt på "Bryr meg midt i ræva".

Jeg også

Gammel 22-04-07, 15:11   #156
TGM
drømmende

TGM sin avatar

TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

På NM har jeg mammanick, men forkortelsen har blitt brukt så lenge at den nå nesten har blitt meg...

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-07, 21:19   #157
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har vært Embriksmamma på flere forum i årevis - og er ikke førstegangs, altså. Embrik er det tredje barnet mitt, men han var det yngste da jeg registrerte meg rundt omkring. Kanskje jeg har litt dårlig fantasi...? Tror ikke jeg er særlig harry, iallfall.

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-07, 06:15   #158
kunstnerspiren
Til tider frustrert...

Medlem siden: Dec 2006
kunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populærkunstnerspiren er populær
Standard

Har aldri tenkt over saken. Harrynick, mammanick eller hvilketsomhelstnick. Kult og ikke kult har jeg aldri tenkt over. Eneste nicket jeg virkelig har syntes har vært "fint" eller kult, sånn umiddelbart er MYGGSTUKKET. Har aldri tenkt på nick som harry.

Gammel 25-04-07, 09:14   #159
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Myggstukket er kult. Og Far_out_fishing!

Hvorfor kan ingen lage et system der hvis du prøver deg med et nick som heter Skilpadda72, får du opp at det finnes en Skilpadda, og du får ikke velge et så likt nick? Vi har jo blant annet to Lille My her, og jeg er sikker på at nr. 2 ikke hadde en anelse om at det var en fra før siden førstemann har en spesiell skrivemåte.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-07, 09:31   #160
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Og jeg vil helst fremstå som kaldblodig, taus, veldig langsom og omtrent like smart som en kaktus.

Ånei, jeg tenker mer på skallemann (i Bamse) jeg. en av mine store barndomshelter - utrolig smart og alltid med det som trengs i skallet. Som voksen misunner evnen til å bare trekke seg inn i skallet når soveklokka ringer.

Mammanick synes jeg er litt kjedelige, men ikke værre enn at jeg ser forbi nicket når jeg blir kjent med folk. Er faktist overrasket og imponert over min egen fantasi da jeg som helt fersk forumist skulle lage meg et nick til NM. Det funker fint, jeg er nesten alene og føler at det er ganske nøytralt.

Kunne lett endt opp med Tmamma eller noe liknende i et svakt øyeblikk av ammetåke.

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:12.