|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#143 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hvorfor er du så lite på FP?
OK. Jeg bare følger den gamle anbefalingen fra NM ( :dukker: ). Jeg mener at vi fikk beskjed om at det var best for løsningen om vi ikke hadde mer enn 30 innlegg pr side.
![]() |
![]() |
#145 |
Passiv
|
![]() Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Jeg er på side åtte nå. Sånn må jeg ha det ellers greier jeg ikke holde oversikten. |
![]() |
![]() |
#147 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Jeg er her mer enn før, hvilket vil si veldig lite sånn egentlig. I det siste har jeg fått øynene opp for at dere egentlig er litt kule, så da er jeg innom av og til, selv om jeg egentlig bor et annet sted. |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Guardian of the galaxy
|
Jeg er på side 8, og dette var det besteste innlegget i hele tråden.
![]() |
#152 |
Ser fremover!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Jeg er her alt for mye og skriver om de kjedelige tingene.
![]() |
![]() |
#153 |
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Jeg er her mye, men skriver forholdsvis lite for å være meg. Jeg blir så ...husker ikke det norske ordet... intimidated av tonen som av og til er her inne.Jeg synes det er mye smarte folk her, og jeg leser og leser og blir revet med av flotte formuleringer fra begge sider i en debatt, men får ikke til å skrive noe selv. For jeg er verken smart eller utdannet nok til å tørre å være sikker på at jeg har rett hvis andre har gode motargumenter, eller dum nok til å påstå det likevel.
![]() |
#154 |
|
![]() Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Åhfaen. Jeg glemmer stadig vekk at jeg burde holde kjeft, sånn med tanke på manglende utdannelse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Noen må jo dekke det området også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Hulder
Jeg vet det, men jeg vil nødig være det neket som tråkker i salaten, og det skjer en gang i blant. Og det med utdannelse var ikke sånn ment, jeg sier bare at det er mye smarte og/eller utdannede mennesker her.
![]() |
#157 |
Ringskrømt
|
![]() Sv: Hvorfor er du så lite på FP?Bøttekjeft har jeg fått min del av, og det varmer litt på en i utgangspunktet nokså varm høstdag, egentlig. Alle forum har sine "feil", men FP er det forumet som kommer ut av det med minst feil, synes jeg. Snittet er høyt, brukerne er engasjerte og det er stadig vekk noe som fenger.
![]() |
#158 |
Hulder
Og det er derfor jeg er her.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|