Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvorfor er du så lite på FP?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-10-10, 21:08   #141
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor er du så lite på FP?

Oisann, jeg er visst helt ute. *side 7*

Gammel 05-10-10, 21:08   #142
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er ikke her lite, jeg er bare en usedvanlig kjedelig person.

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 21:08   #143
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Urutinert.

Jeg har selvfølgelig max. 80 pr. side, hvilket så vidt jeg husker er FP-standard for eliten.

OK. Jeg bare følger den gamle anbefalingen fra NM ( :dukker: ). Jeg mener at vi fikk beskjed om at det var best for løsningen om vi ikke hadde mer enn 30 innlegg pr side.

Gammel 05-10-10, 21:09   #144
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vel, her kommer sannheten frem.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 21:09   #145
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg er på side åtte nå. Sånn må jeg ha det ellers greier jeg ikke holde oversikten.

Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 21:09   #146
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Næh, er det sånn det ser ut her?

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 21:10   #147
Note
Superduperaktiv

Note sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Note er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populærNote er populær
Standard

Jeg er her mer enn før, hvilket vil si veldig lite sånn egentlig. I det siste har jeg fått øynene opp for at dere egentlig er litt kule, så da er jeg innom av og til, selv om jeg egentlig bor et annet sted.

Note er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 21:15   #148
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Jeg er her men skriver sørgelig lite. Ikke har jeg noen spennende sexting og skrive om heller. :sukker:

Gammel 05-10-10, 21:16   #149
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ser FP i stilen "FP dempet".

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 21:16   #150
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er derfor dere ikke ser det store bildet.

Gammel 05-10-10, 21:20   #151
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Note, her.

I det siste har jeg fått øynene opp for at dere egentlig er litt kule, så da er jeg innom av og til, selv om jeg egentlig bor et annet sted.

Jeg er på side 8, og dette var det besteste innlegget i hele tråden.

Vi er litt kule.

Gammel 05-10-10, 21:26   #152
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Jeg er her alt for mye og skriver om de kjedelige tingene.
Liker meg veldig godt her og kommer til å fortsette med kjedeligheten min.

Er vel i kategorien "ny" og pakk, men det bryr man seg vel ikke om?!

Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 21:29   #153
Lilith
Hulder

Lilith sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er her mye, men skriver forholdsvis lite for å være meg. Jeg blir så ...husker ikke det norske ordet... intimidated av tonen som av og til er her inne.Jeg synes det er mye smarte folk her, og jeg leser og leser og blir revet med av flotte formuleringer fra begge sider i en debatt, men får ikke til å skrive noe selv. For jeg er verken smart eller utdannet nok til å tørre å være sikker på at jeg har rett hvis andre har gode motargumenter, eller dum nok til å påstå det likevel.

Og hvis jeg hadde startet et tema og ikke tenkt det godt nok gjennom først, så risikerer jeg å få bøttekjeft for mine meninger eller spørsmål (jfr. SR sin tråd), og det orker jeg ikke. For det er lynskarpe tunger ute og går her, og jeg har de siste årene blitt følsom nok til å reagere selv på noe som blir sagt i et forum av en anonym person.
Så jeg nøyer meg med å snike rundt i kulissene og nyte andres meninger og innspill, bortsett fra når det gjelder enkle spørsmål og ufarlige debatter. Og jeg trives veldig godt her.

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 21:31   #154
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Åhfaen. Jeg glemmer stadig vekk at jeg burde holde kjeft, sånn med tanke på manglende utdannelse.

Lilith, det er ikke normalen at man får bøttekjeft for spørsmål eller meninger, men SR sin tråd som du selv trakk frem var virkelig way over the top.

Gammel 05-10-10, 21:31   #155
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Grøten, her.

Jeg er her alt for mye og skriver om de kjedelige tingene.
Liker meg veldig godt her og kommer til å fortsette med kjedeligheten min.

Er vel i kategorien "ny" og pakk, men det bryr man seg vel ikke om?!

Noen må jo dekke det området også.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-10-10, 21:33   #156
Lilith
Hulder

Lilith sin avatar

Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Åhfaen. Jeg glemmer stadig vekk at jeg burde holde kjeft, sånn med tanke på manglende utdannelse.

Lilith, det er ikke normalen at man får bøttekjeft for spørsmål eller meninger, men SR sin tråd som du selv trakk frem var virkelig way over the top.

Jeg vet det, men jeg vil nødig være det neket som tråkker i salaten, og det skjer en gang i blant. Og det med utdannelse var ikke sånn ment, jeg sier bare at det er mye smarte og/eller utdannede mennesker her.

-02
-06
Gammel 05-10-10, 21:36   #157
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bøttekjeft har jeg fått min del av, og det varmer litt på en i utgangspunktet nokså varm høstdag, egentlig. Alle forum har sine "feil", men FP er det forumet som kommer ut av det med minst feil, synes jeg. Snittet er høyt, brukerne er engasjerte og det er stadig vekk noe som fenger.

Gammel 05-10-10, 21:37   #158
Lilith
Hulder

Lilith sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Bøttekjeft har jeg fått min del av, og det varmer litt på en i utgangspunktet nokså varm høstdag, egentlig. Alle forum har sine "feil", men FP er det forumet som kommer ut av det med minst feil, synes jeg. Snittet er høyt, brukerne er engasjerte og det er stadig vekk noe som engasjerer.

Og det er derfor jeg er her.

-02
-06
Gammel 05-10-10, 21:38   #159
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Så lenge du trives, Lilith! Men det er ikke skummelt å få bøttekjeft. Det er jo uansett de andre som er dumme.

Gammel 05-10-10, 21:38   #160
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Jeg har gjesteopptredner. Jeg kjenner at denne gangen kanskje nærmer seg slutten.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:30.