|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#141 |
nye muligheter
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Party! Fester du ofte?
Jesus, Maria, Jose! OBVIOUSLY!
![]() |
#142 |
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Party! Fester du ofte?Fest er når man kan blåse hodet tomt for verdier og komme til den erkjennelsen at Alphaville er et sjikkeli viktig band. |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Party! Fester du ofte?Ja! Elsker å feste! Blir altfor sjelden, kanskje en gang i måneden. Sist jeg var ute, for tre uker siden, lovet jeg meg selv dagen derpå at jeg aaaldri skulle drikke alkohol igjen. Nå kjenner jeg at har veldig lyst på en fest snart.
![]() |
#146 |
Teacher.
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Party! Fester du ofte?Jeg tar gjerne en fest, både med og uten mannen. Hyppigheten varierer; det kan gå uker og måneder mellom hver gang, eller det kan være 2-3 helger på rad. Alt ettersom begivenhetene rundt meg. Om vi er ute på offentlig serveringssted eller sammen med venner privat varierer også. Å være sjikkli full sammen med bestevenniner er jo hysterisk morsomt. Eller at jeg og mannen drikker oss skravlete og småbrisne på rødvin.
![]() |
#147 |
Passiv
|
![]() Sv: Party! Fester du ofte?Jeg fester alt for sjelden. Men øyner et håp i horisonten etter hvert som Storesøster blir eldre, og Minsteturbo etter hvert går over i kategorien "må ikke passes på hvert sekund". :gledeseg: |
![]() |
![]() |
#148 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Party! Fester du ofte?Jeg er småfull nå, og hvis noen hadde dratt frem et brettspill nå, hadde jeg blitt litt sur.
![]() |
#149 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Party! Fester du ofte?Jeg er sjelden eller aldri på byen om det ikke er snakk om lønningspils eller lignende. Middager ute eller det som regel skjer, middager hos hverandre skjer ofte, men da med barn. Det dumme er bare at flere av våre venner bor et godt stykke unna (5-6 mil) så det blir at den ene kjører og det er litt synd at vi ikke får være salongsbrisne samtidig, unntaket er jo når vi er hjemme hos oss selv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
|
![]() Sv: Party! Fester du ofte?Jeg forsvinner hvis Singstar kommer frem. Det får jaggu være grenser. Når jeg drikker har jeg (stort sett) fri, og da må konkurranseinstinktet få lov til å hvile, ergo ikke quiz eller brettspill eller hvahardu heller. |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Party! Fester du ofte?Jeg kan like å spille TP og spørrespill, men ikke på fest. Singstar elsker jeg, men jeg har vel en tendens til å bare synge dersom det komer frem, så da er det vel likegreit å la det være.
![]() |
#153 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Party! Fester du ofte?Jeg tror jeg er periodefester. Jeg er ikke den som går først, og stødigst, hjem om en middag med gode venner ha utviklet seg.
![]() |
#154 |
både her og der
|
![]() Sv: Party! Fester du ofte?Fester omtrent aldri. Går på julebord og deltar på sommerfesten med jobben, men ellers foretrekker jeg middager med gode venner. Drikker svært lite alkohol, må innrømmes. :festbrems:
![]() |
#155 |
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Party! Fester du ofte?Er bare inne for å si at jeg stod opp kl 14 i dag etter nachspiel til klokka 5 og at jeg skal ha 20 stykker her på fest i kveld.
![]() |
#157 |
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Party! Fester du ofte?
Nope. Fyll og tilfeldig sex rager visst høyest.
![]() |
#159 |
|
![]() Sv: Party! Fester du ofte?Jeg føler meg plutselig så håpløst etablert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
kan tilsettes alkohol
|
![]() Sv: Party! Fester du ofte?Skulle det liksom være forsvar?
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|