Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Party! Fester du ofte?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-09-10, 22:28   #141
maggypop
nye muligheter

maggypop sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Party! Fester du ofte?

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Men Singstar, da, dere, Singstar?

Jesus, Maria, Jose! OBVIOUSLY!

Og til dere som ikke synes quiz hører hjemme på fest - ikkeno løfter festen til neste nivå som muligheten til å hovere litt over the loohhooseehheers!

:visstnok en svært dårlig vinner:

Gammel 24-09-10, 22:32   #142
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Fest er når man kan blåse hodet tomt for verdier og komme til den erkjennelsen at Alphaville er et sjikkeli viktig band.

Turban Smukk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 22:39   #143
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Turban Smukk, her.

Fest er når man kan blåse hodet tomt for verdier og komme til den erkjennelsen at Alphaville er et sjikkeli viktig band.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-09-10, 23:14   #144
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Turban Smukk, her.

Summer in Bøøørlin!!!!

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-10, 00:07   #145
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja! Elsker å feste! Blir altfor sjelden, kanskje en gang i måneden. Sist jeg var ute, for tre uker siden, lovet jeg meg selv dagen derpå at jeg aaaldri skulle drikke alkohol igjen. Nå kjenner jeg at har veldig lyst på en fest snart.

Gammel 25-09-10, 00:24   #146
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Jeg tar gjerne en fest, både med og uten mannen. Hyppigheten varierer; det kan gå uker og måneder mellom hver gang, eller det kan være 2-3 helger på rad. Alt ettersom begivenhetene rundt meg. Om vi er ute på offentlig serveringssted eller sammen med venner privat varierer også. Å være sjikkli full sammen med bestevenniner er jo hysterisk morsomt. Eller at jeg og mannen drikker oss skravlete og småbrisne på rødvin.
Brettspill derimot synes jeg IKKE er noe gøy. Jo- Alias er gøy. Ingen andre.

Gammel 25-09-10, 00:42   #147
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg fester alt for sjelden. Men øyner et håp i horisonten etter hvert som Storesøster blir eldre, og Minsteturbo etter hvert går over i kategorien "må ikke passes på hvert sekund". :gledeseg:

Vi lider av barnevaktmangel, og det er ikke morsomt å stå opp klokka seks-halvsyv dagen etter en fest. Da lar jeg heller være å feste. :savne:

Svar med sitat
Gammel 25-09-10, 00:44   #148
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er småfull nå, og hvis noen hadde dratt frem et brettspill nå, hadde jeg blitt litt sur.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-10, 03:44   #149
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er sjelden eller aldri på byen om det ikke er snakk om lønningspils eller lignende. Middager ute eller det som regel skjer, middager hos hverandre skjer ofte, men da med barn. Det dumme er bare at flere av våre venner bor et godt stykke unna (5-6 mil) så det blir at den ene kjører og det er litt synd at vi ikke får være salongsbrisne samtidig, unntaket er jo når vi er hjemme hos oss selv.

Det har blitt en del 40- eller 50-årslag i det siste og da har vi mer hatt mulighet å slå ut håret begge to.

Her i Miami så er mannen mye på reise, men når han er hjemme og har energi til overs så treffer vi gjerne andre for mat og vin. Når vi er på cruise så elsker Herremannen å være på barnepassen så da slinker det også ned noen drinker før eller etter maten. Det deilige der er at det aldri er langt til sengen.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-10, 09:01   #150
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Nei, det er sjelden, maks en gang i året tror jeg.
Jeg festet også fra meg i "ungdommen".

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-10, 13:19   #151
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg forsvinner hvis Singstar kommer frem. Det får jaggu være grenser. Når jeg drikker har jeg (stort sett) fri, og da må konkurranseinstinktet få lov til å hvile, ergo ikke quiz eller brettspill eller hvahardu heller.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-10, 13:30   #152
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan like å spille TP og spørrespill, men ikke på fest. Singstar elsker jeg, men jeg har vel en tendens til å bare synge dersom det komer frem, så da er det vel likegreit å la det være.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-10, 13:34   #153
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg tror jeg er periodefester. Jeg er ikke den som går først, og stødigst, hjem om en middag med gode venner ha utviklet seg.

Her vi bor er vi stort sett på hjemmefester, skal vi på byen må vi til Oslo og overnatting på hotell.

Vi skal forresten på fest i dag.

Gammel 25-09-10, 13:38   #154
cora
både her og der

cora sin avatar

Blogginnlegg: 32
cora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelencora er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Fester omtrent aldri. Går på julebord og deltar på sommerfesten med jobben, men ellers foretrekker jeg middager med gode venner. Drikker svært lite alkohol, må innrømmes. :festbrems:

Gammel 25-09-10, 14:58   #155
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er bare inne for å si at jeg stod opp kl 14 i dag etter nachspiel til klokka 5 og at jeg skal ha 20 stykker her på fest i kveld.

Gammel 25-09-10, 15:01   #156
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tsktsk, Snipa. Har du ikke funnet noen mer varige verdier i livet ditt?

Gammel 25-09-10, 15:03   #157
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Tsktsk, Snipa. Har du ikke funnet noen mer varige verdier i livet ditt?

Nope. Fyll og tilfeldig sex rager visst høyest.

Gammel 25-09-10, 16:03   #158
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Snipa, my hero!

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-10, 16:20   #159
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Jeg føler meg plutselig så håpløst etablert. Og innser at jeg så Nytt på Nytt forrige fredag, tross barnefri. Men det skal sies til mitt forsvar at jeg kom rett fra fredagspils med venner/kolleger.

Gammel 25-09-10, 16:31   #160
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skulle det liksom være forsvar? Det er jo de etablerte som sitter og ser på klokka gjennom fredagspilsen, redd for å gå glipp av gullrekka. Du er en av oss.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:13.