Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er det greit at det snart er høst?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-08-10, 16:41   #121
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det greit at det snart er høst?

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Du kan jo flytte et annet sted om du ikke liker årstider, så kan vi som elsker det få ha dem og nyte dem.

Jah, det er jo bare å flytte et annet sted. :gjentar med barnslig hermestemme:

Gammel 02-08-10, 16:55   #122
Left
Passiv

Standard

Jeg tror denne høsten bringer med seg mye godt, så ja - jeg er helt klar for høst.
Sommeren er en grusom tid på jobb, med en haug ferievikarer og kaos deluxe, så det skal bli godt når de faste kommer tilbake, og vi kan få litt struktur på tilværelsen der igjen.

Skal begynne på videreutdanning om ikke sjefen setter seg heelt på bakbeina, så jeg gleder meg kjenner jeg.

Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 17:26   #123
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Nei, det er IKKE greit. Jeg HATER høst og vinter. Kaldt, mørkt, regn, vind, tonnevis med klær, forkjølelser som avløser hverandre, skyhøye strømregninger, møkk&dritt!

Det skulle vært vår og sommer hele tiden, årstider er oppskrytt og fører ikke til annet enn agurknytt med utallige førstesideoppslag om været dag etter dag. Meteorologene spår sol og varmt vær, neste dag: Meteorologene tok feil, det blir kaldt og jævlig, neste dag: Meteorologene aner finvær til helgen ...

Så enig så enig!
Eneste måneden som er ok er desember, og det fordi jeg eeeeelsker juleforberedelser og jula!

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 17:28   #124
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Nei, det er IKKE greit. Jeg HATER høst og vinter. Kaldt, mørkt, regn, vind, tonnevis med klær, forkjølelser som avløser hverandre, skyhøye strømregninger, møkk&dritt!

Det skulle vært vår og sommer hele tiden, årstider er oppskrytt og fører ikke til annet enn agurknytt med utallige førstesideoppslag om været dag etter dag. Meteorologene spår sol og varmt vær, neste dag: Meteorologene tok feil, det blir kaldt og jævlig, neste dag: Meteorologene aner finvær til helgen ...

Eg er så enig, så enig. Gler meg til pensjonisttilvære i sydligare strøk.

Gammel 02-08-10, 17:31   #125
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Nei, det er overhodet ikke greit.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-10, 20:51   #126
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Om man velger å bo i Norge så vet man at det ikke er sommer 12 MMS i året.

Jeg har ikke valgt å bo i Norge - jeg sitter tilfeldigvis fast her på berget.

Gammel 02-08-10, 21:07   #127
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

altså, høsten er på vei, jeg var ute og gikk en tur nå isted, og så mange bittesmå minipadder....urk....., og de kommer alltid sånn tidlig høst, gjør de ikke

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-10, 09:49   #128
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I går dro jeg på kino i svart tunika/kjole og støvletter!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-10, 10:05   #129
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Høst er flott! Nå har de to små begynt i barnehagen igjen, de to store har snart skolestart, Drømmemannen er i gang med å planlegge høstsemesteret på jobben sin, og jeg ser frem til klare høstdager med vakre høstfarger og mørke kvelder med innekos. og så er det ikke så lenge til jul...
Jeg er så glad i årstidene våre, liker forandring. Og så har vi mange fine tradisjoner knyttet til de ulike årstidene.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-10, 10:06   #130
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Ja, det er helt i orden at høsten kommer. Til tross for at jeg bare har hatt én uke ferie har denne sommeren vært innholdsrik og flott: Jeg har vandret seks dager i italienske fjell, jeg har vært to dager på fjellklatringskurs, jeg har vært på Gaustatoppen og jeg har levd et helt lite liv i Tour de France-bobla mi.

Det blir også fjellhelg på Vågsli siste helga i august, og så har jeg hele fire lange, deilige ferieuker igjen! To av dem skal tilbringes på trekking i Marokko, én skal avvikles i heimen tett oppunder jul og så trenger vi noen dager til juleshopping i London.

Jeg er veldig klar for høsten.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-10, 10:23   #131
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Tja, i år gleder jeg meg ikke særlig til høsten. Denne sommeren har været vært så ustabilt og det har blåst hele tiden. Det eneste positive med at sommeren er på hell nå er at skolen begynner igjen om et par uker og de to her hjemme som kjeder vettet av seg får litt normal hverdag igjen.
Håper på en strålende september jeg, med høy blå himmel og skikkelig frisk luft og klare farger, det er flott.

Gammel 03-08-10, 10:57   #132
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vil ikke ha høst, men fikk veldig høstfølelse i dag morges med 12 grader og bakketung tåke og grått. Jeg vil ha skikkelig sommer ut september i alle fall.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-10, 11:02   #133
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Jeg gleder meg!

Sist redigert av Chanett : 13-09-10 kl 09:00.
Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-10, 11:21   #134
silje
Superduperaktiv

Medlem siden: Jun 2008
silje er litt kulsilje er litt kul
Standard

Greit med skole og hverdager. Flott med klart høstvær. Men jeg bli fort lei av regn og blåst slik vi normalt har det om høsten. Det verste er at det blir vinter, som betyr å fryse, fryse dag og natt. Jeg er redd for å dette ned i et svart hull, men har rustet meg med planer for å unngå det.

silje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-10, 11:29   #135
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg liker høst. Men jeg vil gjerne forskyve alt minst en måned. Tenk så deilig det hadde vært med en kjolevarm september, mild oktober, og klar november, og snø til jul. Jeg syns det er leit at dyrkesesongen er så kort i Norge, og selv om jeg har gått med mye bare legger denne sommeren, så har jeg ikke på langt nær fått nok av det.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-10, 14:55   #136
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg og Chanett!

Jeg synes det er så deilig med høst, fordi da har man på en måte forventninger om sure, kalde og litt våte dager.. og så blir man positivt overrasket over sol, flotte farger og fine dager.

Mens sommeren er omvendt. Da forventer man liksom fint vær, og ALLE prater om det (og ALLE avisene skriver om det ), og så blir man bare skuffet når det da blir surt, kaldt og vått.

Jeg er egentlig mest fan av høst og vår.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-10, 00:18   #137
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kanskje vi bør ha en tråd om korleis overleve høsten? Uten å gå opp fem kilo...

Gammel 08-08-10, 19:21   #138
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det tviler vi på. Vi er faktisk veldig mange som ikke er værsjuke og som er veldig glad i årstidsvariasjonene.

Det tror jeg også. Men det er nok de som syter mest som blir mest lagt merke til.

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Hvorfor er det lov å klage på høsten, men ikke på sommeren? (Myggstikk. Varme. Mennesker overalt! )

Ja, hvorfor er det sånn?! Med-

Gammel 08-08-10, 19:29   #139
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Haugtussa, her.

Kanskje vi bør ha en tråd om korleis overleve høsten? Uten å gå opp fem kilo...

Hva med en tråd om hvordan man nyter høsten uten å gå opp fem kilo?

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-10, 19:32   #140
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sliten. Vil ha høst. Nå!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:13.