|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#121 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Er jeg hårsår som reagerer på Elixias nye kampanje?
Dette tror jeg er veldig sant. Jeg kjenner litt på det selv (som en av de som jeg antar Elixia ville kategorisere som innehaver av en særdeles bikiniuvennlig rumpe), at det å bli medlem i en gruppe som går i mot slankepress vil kunne oppfattes som noe spesielt utad.
![]() |
#122 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Er jeg hårsår som reagerer på Elixias nye kampanje?Jeg ville ikke følt meg spesielt stigmatisert ved å delta i en slik FB-gruppe (og må innrømme at det er andre aspekter ved kroppen min som heller er et problem i bikinisesongen). Hvorfor skulle man vise at man føler seg "truffet"? Det spiller vel ingen rolle. Det viktigste er jo at man viser at man ikke vil la seg eller andre diktere av et treningsstudio.
![]() |
#124 |
Glamorøs
|
Selvfølgelig spiller det ingen rolle.
![]() |
#125 |
Passiv
|
![]() Sv: Er jeg hårsår som reagerer på Elixias nye kampanje?Skilpadda - flytt gjerne tråden til åpent for min del. |
![]() |
![]() |
#126 |
ctrl+z
|
Det er det beste jeg har hørt på lenge!
![]() |
#127 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er jeg hårsår som reagerer på Elixias nye kampanje?Jeg er ikke Elexia-medlem, men ble ikke mer fristet akkurat. Det jeg leser ut av reklamen, er at jeg bør skamme meg over rumpa mi (hvilket jeg ofr øvrig alt gjør), og at alle glor på deg hvis du ser slik ut.
![]() |
#128 |
ctrl+z
|
Jepp! Jeg var medlem på Elixia i ni år, men meldte meg ut for tre måneder siden. Da var jeg drittlei kroppsfokuset, de evinnelige kampanjene og de håpløse menneskene. Jeg konverterte til Friskis og Svettis og der blir jeg. Passer meg mye bedre, der er det plass til mennesker som ønsker seg bedre helse - ikke supermodellkropp.
![]() |
#129 |
Passiv
|
|
![]() |
![]() |
#131 |
Passiv
|
![]() Sv: Er jeg hårsår som reagerer på Elixias nye kampanje?Har noen sendt linken til Elixia enda eller? |
![]() |
![]() |
#132 |
Textrovert
|
![]() Sv: Er jeg hårsår som reagerer på Elixias nye kampanje?Bedre sent enn aldri. I dag fikk jeg svar fra daglig leder:
![]() |
#133 |
Passiv
|
![]() Sv: Er jeg hårsår som reagerer på Elixias nye kampanje?Jeg kan åpplyse om at jeg fremdeles ikke har fått svar. Men til gjengjeld har Jimu tatt i bruk en tilsvarende kampanje av en tykk mann i et basseng. Jeg har kjeftet hver eneste gang jeg har vært og trent der, men det hjelper ikke. Jeg skulle VIRKELIG ønske de hadde hatt en konkurrent så skulle jeg byttet. |
![]() |
![]() |
#134 |
Glamorøs
|
Oj, endret de den? Jeg har ikke trent der i det siste, så jeg har ikke fått sjekket.
![]() |
#135 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#136 |
Textrovert
|
![]() |
#138 |
Passiv
|
![]() Sv: Er jeg hårsår som reagerer på Elixias nye kampanje?Da kan vi konkludere med at det faktisk nytte å si fra i slike tilfeller. |
![]() |
![]() |
#139 |
madmanized
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nettopp! Kult.
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|