|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#121 |
Gjer så godt eg kan
|
![]() Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Aug 2007
![]() |
![]() Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?Mamma hjelper meg med det meste egentlig. Når hun er her da. Bor 60 mil unna |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Muligens verdt å vente på
|
Pappa renset fisken min til jeg var godt over 20. Det var en av de omtenksomme og hyggelige tingene han gjorde for meg. Selv om jeg etterhvert lærte å rense fisken selv, var det... rørende/trygt når han gjorde det.
Håper ingen prøver på å skrelle fisk!
![]() |
#124 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Åh...jeg skulle ønske mamma'n min var litt slik innimellom, men akk nei. Ringer man henne og forteller henne at man er syk og ligger til sengs med om så det er 40 i feber, så er det alltid verre med henne...for hun hadde halsbetennelse for to uker siden hun og, og, og... trøst eller gode råd eksisterer ikke fra hennes kant.
![]() |
#125 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?Mamma strikker klær til barna mine.
![]() |
#126 |
fornøyd
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?Hun er kjempeflink til å sy!! Det er ikke jeg! Tulla vår sier bare: det gjør ikke noe, for bestemor kan sy
![]() |
#127 |
Nek er allrighte dyr
Hvor: nær Oslo
Det har ikke alltid med å være selvstendig innimellom, det kan bare føles trygt og godt at foreldre fortsatt gjør noe for at man skal ha det bra. Det kan være å hjelpe til i et stritt og slitsomt småbarnsliv eller å kjøre bort søppel fordi man er i tidsnød eller har sykdom. Det er ikke dermed sagt at man ikke klarer seg den dagen foreldrene går bort.
![]() |
#128 |
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() |
![]() Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?Det er vel ingenting mamma gjør fast for meg, men når hun er hos oss steller hun ofte blomstene, som ellers lider under vannskjøtsel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?Mamma bor for langt unna til at hun dekker behov som vi ikke kan dekke selv.
![]() |
#130 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jul 2007
![]() |
![]() Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?Mamma stryker bunadsskjorta mi enda. Og det kommer hun nok til å gjøre i lang tid fremover også
![]() |
#131 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?Glemte å si at mamma alltid stiller opp i form av brevterror eller blomsteroppmuntring fra avstand dersom hun værer at jeg, eller et av de andre barna hennes trenger litt ekstra støtte.
![]() |
#132 |
Tre små T
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jøss - er svigermor din mamma?? De er i allefall omtrent like god til å vaske opp... |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Expired
Medlem siden: Dec 2006
Selvfølgelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
trøtt
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Bedreviter
|
Jeg tror ikke jeg gjorde meg helt forstått her, og føler for å rettferdiggjøre moren min, for mamma er helt super på å trøste, og det er henne jeg tyr til når verden går meg i mot og når jeg har lyst på trøst slik som jeg fikk det da jeg var barn. Når hun sier "Trøst, trøst", så er det en greie som hun og jeg har hatt siden jeg var liten: Hun tok meg på fanget og klappet meg på hodet og sa "trøst, trøst, trøst, trøst" til jeg sa at det var "Bra nå". |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
ræv med ører
![]() Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?I mitt tilfelle burde overskriften bli forandret til "Er det noe moren (og faren også, forsåvidt) IKKE gjør for deg fremdeles?
![]() |
#140 |
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det noe moren din gjør for deg fremdeles?Der er litt hun gjør for meg enda ja |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|