Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

NY NY uendelig shoppingtråd ...

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-07-07, 20:21   #1
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Jeg har kjøpt med sykkeltrøye i dag (skal sykle ritt til lørdag :iik: ).

Den likner veldig på denne, bare at den er i eplegrønn og har logoen plassert på det grå feltet under ermene. Utrolig deilig og elastisk stoff.

LaBanga er ikke aktiv  
Gammel 27-07-07, 20:53   #2
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Ah, I see! Det skal litt til å dumpe inn på et tredagerssalg i en utenlandsk nettbutikk, for min del, i alle fall.

Gammel 27-07-07, 21:01   #3
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har forhåndbestilt disse 2. :gleder meg:

Isa er ikke aktiv  
Gammel 27-07-07, 21:58   #4
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av marikken, her.

Jeg har forhåndbestilt disse 2. :gleder meg:

Åh, den øverste der var bare nydelig, marikken. Jeg elsker de fargene!

Gammel 29-07-07, 09:21   #5
malena

malena sin avatar

Standard

Sannemor:

Utrolig mye lekkert!

Gammel 29-07-07, 09:36   #6
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sannemor: Zapp med liggestilling? Finnes det nå altså?

Gammel 29-07-07, 11:00   #7
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bella76, her.

Sannemor: Zapp med liggestilling? Finnes det nå altså?

Nei, dessverre. Men jeg har kjøpt den av ei som har sydd i liggestilling. Vet at det har vært snakk om at man klusser med balansepunktet, men jeg har ikke tenkt å gå fra vogna, og så lenge jeg er obs på det regner jeg med at det går bra. Når hun har brukt den med liggestilling har hun lagt stelleveska ved bena for å stabilisere litt. Skal se om jeg får lagt inn noen bilder.

Gammel 29-07-07, 12:03   #8
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Bilder!

Gammel 02-08-07, 22:29   #9
Jenna
Det ordner seg alltid

Jenna sin avatar

Hvor: Oslo
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sannemor, hvor har du kjøpt vesken? Ser det står at den er fra Orient Express. Har du link?

Jenna er ikke aktiv  
Gammel 02-08-07, 23:51   #10
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Jenna, her.

Sannemor, hvor har du kjøpt vesken? Ser det står at den er fra Orient Express. Har du link?

Den er kjøpt på Sjarm på Grunerløkka.

Gammel 02-08-07, 22:45   #11
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Den regnfrakken var virkelig kjempefin! Jeg er på jakt etter noe sånt, men svart og hvit passer ikke til de nye støvlene jeg kjøpte i Danmark og den nye paraplyen jeg kjøpte på Noa Noa i vår. Mottar gjerne tips om hvor man får tak i en fin regnfrakk i litt mykere farger!

Nooria er ikke aktiv  
Gammel 03-08-07, 04:36   #12
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Den regnfrakken var virkelig kjempefin! Jeg er på jakt etter noe sånt, men svart og hvit passer ikke til de nye støvlene jeg kjøpte i Danmark og den nye paraplyen jeg kjøpte på Noa Noa i vår. Mottar gjerne tips om hvor man får tak i en fin regnfrakk i litt mykere farger!

Jeg er veldig fornøyd med min fra Ilse Jacobsen www.ilsejacobsen.no
(jeg har i svart da, men de har flere forskjellige farger)

Isa er ikke aktiv  
Gammel 04-08-07, 20:18   #13
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

Standard

.....

Gammel 06-08-07, 16:29   #14
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fått pakke fra HM.

Denne gravid-kose-dressen. Den var helt herlig!!
Sikkert rimelig bra til dagene etter fødsel også.

Og denne skinnjakka Kjempefornøyd!

Denne genseren var også helt vidunderlig

Og ett sånn cardigan/singlettssett som var sånn "gratissett" når man bestilte på forhånd. Litt stort, men blir bra utover høsten. Fant ikke bilde.

Kjøpte meg også linbukse på Lindex, gravidbuske. Halv pris av rød pris, ca 100 kr.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 06-08-07, 21:05   #15
Nabbe
Skrekkøgle

Nabbe sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 26
Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Åååh jeg shoppet masse i Narvik hehe... De hadde åpnet en Zizzi-butikk der, med masse fine klær i store størrelser. Jeg kjøpte dongeribukse, en grønn tunika og to make kjoler, som er kjempesøte, med litt store blomster på.

Og så kjøpte jeg 12 hijaber, 5-6 underhijaber, 3 par armforlengere og en poncholignende kåpe, i Oslo.

Gammel 06-08-07, 21:56   #16
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabbe, her.

Åååh jeg shoppet masse i Narvik hehe... De hadde åpnet en Zizzi-butikk der, med masse fine klær i store størrelser. Jeg kjøpte dongeribukse, en grønn tunika og to make kjoler, som er kjempesøte, med litt store blomster på.

Jeg sjekket nettsiden, og det var mye fint!

Nooria er ikke aktiv  
Gammel 06-08-07, 22:00   #17
Nabbe
Skrekkøgle

Nabbe sin avatar

Nabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smartNabbe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Der er kjolen, noe annet orket jeg ikke ta bilde av i kveld.

Gammel 06-08-07, 22:01   #18
Nabbe
Skrekkøgle

Nabbe sin avatar

Standard

Jeg kjøpte en sånn lilla, og en som hadde blå blomster.

Gammel 06-08-07, 22:50   #19
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Veldig søt kjole, Nabbe!

Kjøpte gave til mannen i dag, vi hadde bryllupsdag på lørdag. Endelig er det slutt på at jeg alltid må passe på å ta med bleier, skift o.l. Blir grei å ha på den lange flyturen til Norge på fredag, tenker jeg:

Gammel 07-08-07, 01:42   #20
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er på husmorferie i Bergen, og jeg har shoppet masse!

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:14.