|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#121 |
This is normal!
|
![]() Sv: Hjelp: Barnebok om venneløs krokodille
Samme her. Jeg har omtrent vokst opp på biblioteket, og blir nesten rørt når det dukker opp spor etter slik det var før.
![]() |
![]() |
#122 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hjelp: Barnebok om venneløs krokodilleJeg husket litt feil tydeligvis, han fikk ingen pinstriped dress, men om dere ser på siste billedside så står han og speiler seg, og speilet er pinstriped på baksiden. Jeg tipper det er der misforståelsen kommer fra.
![]() |
#123 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Ååå, da har jeg også lest den! Husker den posen på hodet og at krokodillen ble syk. Hvor får man tak i denne da mon tro? |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp: Barnebok om venneløs krokodilleHurra!!!
![]() |
#126 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#127 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Hjelp: Barnebok om venneløs krokodilleSå bra at du fant ut av det, Tallulah! Hurra for noen! Min tamme har nok gitt opp, stakkars. Hun fikk forresten aldri noe info om handlingen i boka, bare min beskrivelse av hva dyret var kledd i, noe som kompliseres ytterligere av at Alexander Alligator ikke er "min" bok. Det vil si, min illustrasjon - jeg kan bare huske ett bilde, som fylte hele siden, der dyret definitivt har stripete dress. Men jeg er ikke bombesikker på at det var en krokodille, så jeg har nok blanda med en annen historie. Jeg tror jeg har lest denne også, men den kan ikke ha vært en gjenganger.
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|