Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Hjelp: Barnebok om venneløs krokodille

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-11-15, 11:29   #121
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp: Barnebok om venneløs krokodille

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Da jeg bladde opp på siste siden og så foto av den mappa med stempelkortet i kjente jeg, så tydelig som om jeg stod der, lukta i biblioteket jeg vanket i som barn. Det er ikke slike stempelkort og holdere bakerst i bibliotekbøkene lenger, jeg hadde glemt at det var slik det så ut.

Samme her. Jeg har omtrent vokst opp på biblioteket, og blir nesten rørt når det dukker opp spor etter slik det var før.

Gammel 05-11-15, 11:31   #122
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg husket litt feil tydeligvis, han fikk ingen pinstriped dress, men om dere ser på siste billedside så står han og speiler seg, og speilet er pinstriped på baksiden. Jeg tipper det er der misforståelsen kommer fra.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-15, 11:36   #123
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Nå husker jeg det, det blir flom og krokodillen kan svømme og redder masse mennesker, også blir han, veldig, veldig syk. Og ligge ri en seng med sånn pose på hodet og har feber.

Ååå, da har jeg også lest den! Husker den posen på hodet og at krokodillen ble syk. Hvor får man tak i denne da mon tro?

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-15, 11:37   #124
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Herlig! Nå fikk jeg lyst til å kjøpe den.

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-15, 12:05   #125
Addison
Champagne til alt

Addison sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
Addison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelenAddison er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hurra!!!

Gammel 05-11-15, 12:17   #126
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Gammel 05-11-15, 12:36   #127
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Så bra at du fant ut av det, Tallulah! Hurra for noen! Min tamme har nok gitt opp, stakkars. Hun fikk forresten aldri noe info om handlingen i boka, bare min beskrivelse av hva dyret var kledd i, noe som kompliseres ytterligere av at Alexander Alligator ikke er "min" bok. Det vil si, min illustrasjon - jeg kan bare huske ett bilde, som fylte hele siden, der dyret definitivt har stripete dress. Men jeg er ikke bombesikker på at det var en krokodille, så jeg har nok blanda med en annen historie. Jeg tror jeg har lest denne også, men den kan ikke ha vært en gjenganger.

Gammel 05-11-15, 12:54   #128
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:47.