Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Er du misfornøyd med sommerværet?
Ja! 111 53,62%
Nei! 77 37,20%
Har ikke vært i Norge 13 6,28%
Solkrem 6 2,90%
Deltakere: 207. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-08-15, 19:29   #121
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv

Stellebord sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?

Vi har hatt noen uker med varme i Danmark, så det er ikke det at jeg ikke har fått sommer, men mini begynte i barnehagen igjen i dag, og da jeg hentet henne hadde hun sovet i dunposen sin og hadde ulltrøye på. Hun hadde tynn lue i ull på ute, og i det hele tatt. Det er litt kjipt. Mellom spurte her om dagen "er det sommer nå, mamma?".

Gammel 03-08-15, 19:29   #122
Stellebord

Stellebord sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det er deilig å sove om nettene, ja! :gravid:

Gammel 03-08-15, 20:48   #123
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nydelig i Oslo i dag.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (501,5 KB, 22 visninger)

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-15, 20:49   #124
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ett til?

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (493,6 KB, 16 visninger)

- No. 4 -

Sist redigert av Candy Darling : 03-08-15 kl 23:18.
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-15, 20:52   #125
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

I dag har lillebror fått bruke shorts nr. 3!

Gammel 03-08-15, 20:59   #126
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Nydelig i dag, men jeg er ikke helt fornøyd med sommeren. Har ikke hatt sommerfølelse. Har badet i sjøen en gang, vært på stranda tre ganger hvorav en gang gikk vi tidlig pga kald vind og en gang gikk vi pga massivt regnvær.

Men jeg er ikke like værsyk som jeg kunne vært, siden jeg har bestilt tur til sol og varme i høstferien.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-15, 21:07   #127
Tangerine
Eklektisk

Tangerine sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Ja, jeg er misfornøyd selv om jeg bor i Norge, og selv om jeg ikke liker høye temperaturer. Ungene har badet i kald kulp, ikke vært på stranda en eneste dag og heller ikke brukt sommerklærne så mye. Jeg fryser og er lei av å ta med alle mulige klær samme hvor vi skal. : sutre:

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-15, 21:21   #128
Carrera
Må man ha en tittel?

Carrera sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Værmessig har jeg mest lyst til å grine over denne sommeren, men har jo hatt en fin sommer til tross for det.

And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-15, 21:59   #129
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Etter fjorårets sommer er det lett å være skuffet, ja. Hadde selvsagt ikke regnet med at vi skulle få en reprise, men jeg har ikke engang badet, etter syv uker tilbragt like i nærheten av en strand.

Gammel 03-08-15, 22:14   #130
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Stellebord, her.

Vi har hatt noen uker med varme i Danmark, så det er ikke det at jeg ikke har fått sommer, men mini begynte i barnehagen igjen i dag, og da jeg hentet henne hadde hun sovet i dunposen sin og hadde ulltrøye på. Hun hadde tynn lue i ull på ute, og i det hele tatt. Det er litt kjipt. Mellom spurte her om dagen "er det sommer nå, mamma?".

Hvor i all verden bor dere når de trenger dunpose og ull nå? Her i sør har vi hatt minst 20 grader og sol i dag. Mange sommerkledde mennesker å se i Dyreparken.

Gammel 03-08-15, 22:46   #131
Guava

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Hvor i all verden bor dere når de trenger dunpose og ull nå? Her i sør har vi hatt minst 20 grader og sol i dag. Mange sommerkledde mennesker å se i Dyreparken.

Minst 20 hørtes mye ut. Kanskje i formiddag om man fant en lun krok.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-15, 22:53   #132
millact

millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Minst 20 hørtes mye ut. Kanskje i formiddag om man fant en lun krok.

Det var lunt i Dyreparken. Mange i shorts og t-skjorte. Vi gikk for varmt kledd. Og - jeg glemte solkrem og ble litt brent faktisk.

Gammel 03-08-15, 22:56   #133
Guava

Guava sin avatar

Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var lunt i Dyreparken. Mange i shorts og t-skjorte. Vi gikk for varmt kledd. Og - jeg glemte solkrem og ble litt brent faktisk.

Ja dyreparken ligger jo litt lunt til. Solbrent kunne jeg også blitt om jeg hadde funnet en lun krok, men det var virkelig sur og kald vind i ettermiddag ved sjøen.

Gammel 03-08-15, 22:56   #134
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Hah, jeg visste det: Ingen unormalt kald sommer noe sted i Norge

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-15, 23:05   #135
Guava

Guava sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Tja jeg synes den bekreftet det veldig mange i tråden her har sagt.

At det er femten år siden det har vært kaldere juli i Trøndelag er kanskje ikke i kategori unormalt, men kaldt er det okke som.

Når en sånn juli kombineres med kald mai og juni blir det kjipt altså.

Sørlandet hadde kjip juli i 2012 også, men da var det også andre perioder før og etter som var gode og varme.

Gammel 03-08-15, 23:19   #136
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Folk bor andre steder enn i sør.

Gammel 03-08-15, 23:19   #137
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har brukt ullsokker nesten hver dag i juli.

Gammel 03-08-15, 23:22   #138
millact

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pebbles, her.

Jeg har brukt ullsokker nesten hver dag i juli.

Mens jeg hadde på meg ulltrøye en kveld under Tall Ship's da jeg var ombord på en av skutene på jobbarrangement. Ull i juli liksom.

Gammel 04-08-15, 07:25   #139
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Her i Bergen var det litt kaldere i 1998, og selv om jeg husker fjorårets sommer godt, så har jo da 18 år av livet mitt (halvparten av det) forløpt med varmere somre enn denne. Når Bergen i tillegg har hatt det våteste jan-juni på hundre år, kan jeg jo forstå at folk blir litt triste. Uten at været bryr meg personlig, som sagt.

Sist redigert av Appelsin : 04-08-15 kl 09:57.
Appelsin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-08-15, 09:20   #140
mamaria
Grisejente

mamaria sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
mamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smartmamaria imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nei. Jeg er ikke overvettes glad i intens varme, så sommeren har vært helt grei. Vi har hatt en god del soldager. Det er vel mer for ungenes skyld jeg har tenkt av og til at det hadde vært fint med litt sol og varme, så de kunne fått badet litt mer.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:20.