|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Er du misfornøyd med sommerværet? | |||
Ja! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
111 | 53,62% |
Nei! |
77 | 37,20% |
Har ikke vært i Norge |
13 | 6,28% |
Solkrem |
6 | 2,90% |
Deltakere: 207. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#121 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?Vi har hatt noen uker med varme i Danmark, så det er ikke det at jeg ikke har fått sommer, men mini begynte i barnehagen igjen i dag, og da jeg hentet henne hadde hun sovet i dunposen sin og hadde ulltrøye på. Hun hadde tynn lue i ull på ute, og i det hele tatt. Det er litt kjipt. Mellom spurte her om dagen "er det sommer nå, mamma?".
![]() |
#122 |
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?Det er deilig å sove om nettene, ja! :gravid:
![]() |
#124 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?Ett til?
Vi gjør alle så godt vi kan Og vi gjør alt feil. - No. 4 - Sist redigert av Candy Darling : 03-08-15 kl 23:18. |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
One of These Days
|
![]() Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?Nydelig i dag, men jeg er ikke helt fornøyd med sommeren. Har ikke hatt sommerfølelse. Har badet i sjøen en gang, vært på stranda tre ganger hvorav en gang gikk vi tidlig pga kald vind og en gang gikk vi pga massivt regnvær. |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Eklektisk
|
![]() Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?Ja, jeg er misfornøyd selv om jeg bor i Norge, og selv om jeg ikke liker høye temperaturer. Ungene har badet i kald kulp, ikke vært på stranda en eneste dag og heller ikke brukt sommerklærne så mye. Jeg fryser og er lei av å ta med alle mulige klær samme hvor vi skal. : sutre: |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?Værmessig har jeg mest lyst til å grine over denne sommeren, men har jo hatt en fin sommer til tross for det.
![]() |
#129 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?Etter fjorårets sommer er det lett å være skuffet, ja. Hadde selvsagt ikke regnet med at vi skulle få en reprise, men jeg har ikke engang badet, etter syv uker tilbragt like i nærheten av en strand.
![]() |
#130 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?
Hvor i all verden bor dere når de trenger dunpose og ull nå? Her i sør har vi hatt minst 20 grader og sol i dag. Mange sommerkledde mennesker å se i Dyreparken.
![]() |
#131 |
|
Minst 20 hørtes mye ut. Kanskje i formiddag om man fant en lun krok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Det var lunt i Dyreparken. Mange i shorts og t-skjorte. Vi gikk for varmt kledd. Og - jeg glemte solkrem og ble litt brent faktisk.
![]() |
#133 |
|
Ja dyreparken ligger jo litt lunt til. Solbrent kunne jeg også blitt om jeg hadde funnet en lun krok, men det var virkelig sur og kald vind i ettermiddag ved sjøen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?Hah, jeg visste det: Ingen unormalt kald sommer noe sted i Norge |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
|
Tja jeg synes den bekreftet det veldig mange i tråden her har sagt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
By the Sea
|
Folk bor andre steder enn i sør.
![]() |
#137 |
By the Sea
|
![]() Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?Jeg har brukt ullsokker nesten hver dag i juli.
![]() |
#138 |
Mens jeg hadde på meg ulltrøye en kveld under Tall Ship's da jeg var ombord på en av skutene på jobbarrangement. Ull i juli liksom.
![]() |
#139 |
Søt og rar
|
Her i Bergen var det litt kaldere i 1998, og selv om jeg husker fjorårets sommer godt, så har jo da 18 år av livet mitt (halvparten av det) forløpt med varmere somre enn denne. Når Bergen i tillegg har hatt det våteste jan-juni på hundre år, kan jeg jo forstå at folk blir litt triste. Uten at været bryr meg personlig, som sagt.
2012, 2007 og 2004 Sist redigert av Appelsin : 04-08-15 kl 09:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Grisejente
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er du misfornøyd med sommeren i Norge 2015?Nei. Jeg er ikke overvettes glad i intens varme, så sommeren har vært helt grei. Vi har hatt en god del soldager. Det er vel mer for ungenes skyld jeg har tenkt av og til at det hadde vært fint med litt sol og varme, så de kunne fått badet litt mer.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|